تکواندو کار موفق هرمزگان:

هدفم عضویت در تیم ملی و راهیابی به مسابقات جهانی است



رضا ناصری متولد بیست ودوم ۱۳۷۵ شهرستان‌ میناب است‌‌.‌ وی از سال ۱۳۸۱ به همراه برادرش ورزش تکواندو را شروع کرد اما برادرش به دلایلی ورزش را کنار گذاشت.
رضا تنها شش سال داشت و وابستگی عجیبی به برادرش داشت و وقتی برادرش میدان ورزش را خالی کرد، او هم ورزش را رها کرد.

عشق و علاقه رضا به ورزش تمامی نداشت و نمی توانست مثل برادرش بی خیال ورزش کردن شود از این رو  از سن ۱۴ سالگی دوباره تکواندو که ورزش مورد  علاقه اش بود را با عشق بیشتر شروع کرد.
رضا به همراه تیم آلومینیوم هرمزگان در  لیگ نقش جهان شرکت کرد و عنوان سوم تیمی را در سال ۱۳۹۴ کسب کرد و در وزن خودش جز ۱۰ بازیکن برتر لیگ شناخته شد.
در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور خوش درخشید و در مسابقات انتخابی دانشجویان جهان به کشور ایتالیا  عنوان سوم را  کسب کرد. وی چندین دوره قهرمانی استان و شهرستان در کارنامه دارد و به عنوان سرمربی تیم خردسالان استان هرمزگان را در مسابقات انتخابی تیم ملی خردسالان را هدایت کرد و  پس از آن سرمربی تیم دانشگاه ملی هرمزگان در مسابقات قهرمانی منطقه ۸ کشور را  بر عهده گرفت که  حاصل  آن کسب عنوان دوم تیمی بود.‌ مدتی هدایت تیم نوجوانان تکواندو بسیج استان هرمزگان در  مسابقات قهرمانی کشور را بر عهده داشت و بعد از آن سرمربی تیم بزرگسالان کونگ فو استان هرمزگان در مسابقات انتخابی تیم ملی شد و در کونگ هم چندین دوره قهرمانی کسب کردو تاکنون در کونگ فو شکست ناپذیر است و شکستی در کارنامه کونگ فو خودش ندارد. رضا ناصری در رشته کیک بوکسینگ هم موفق بودو   قهرمان استان در رشته موی تای است و مدرک مربیگری موتای هم دارد. وی  هم اکنون نماینده تکواندو استان در مسابقات قهرمانی آزاد آسیا و مسابقات جام فجر است و هدفش عضویت در تیم ملی و راهیابی به مسابقات جهانی و عناوین برتر در تکواندو است و سایر ورزش های دیگر است. از مسوولانی که هوای ورزشکاران رشته های مختلف را دارند تشکر می کند  و درخواستش از مسوولان این است که‌ قدر تمامی ورزشکارانی که به سختی افتخارات مهمی برای استان کسب می کنند بدانند و به راحتی آن ها را از دست ندهند. رضا به جوانان ورزشکار می گوید: در دنیای امروزی که باید به فکر سلامت جسم و روان باشیم،  تحصیل و ورزش دو رکن بسیار مهم هستند و فکر سالم در جسم سالم وجود دارد. جوانان  هدفی را در زندگی دنبال کنند که دوست دارند، همه یک روزی به دنیا می آییم و روزی از دنیا می رویم پس هدف خود را فراموش نکنیم.  
حرف پایانی این ورزشکار خوب و افتخار آفرین هرمزگانی این است که برای موفقیت های بیشتر راه های زیاد و البته سختی پیش رو دارد اما با توکل به خدا می خواهد به تمامی خواسته های خودش برسد و از مهم ترین خواسته های ورزشی اش گرفتن مدرک مربیگری تکواندو و  شرکت در تورنمت های جهانی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها