کرونا، «یزد» را تا پایان هفته تعطیل کرد



تمامی گروه های شغلی به جز 11 گروه خاص از امروز تا پایان هفته جاری در استان یزد به دلیل شرایط نامطلوب ویروس کرونا تعطیل می شود.

به گزارش صبح ساحل، «احمد ترحمی»، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد شب گذشته اعلام کرد: وضعیت کرونا در یزد اصلاً خوب نیست و آمار بستری‌های کرونا وحشتناک بالاست و تعداد مراجعان به مراکز درمانی و افراد تست مثبت کرونا بسیار بالاست لذا در اجرای مصوبات ستاد ملی و ابلاغیه صادره از فردا سه شنبه تا پایان هفته فعالیت کلیه اصناف و گروه‌های شغلی، تعطیل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یادآور شد: در این مدت صرفا یازده گروه شغلی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، نانوایی ها، داروخانه ها، سوپرمارکت ها میوه فروشی و سبزی فروشی ها، میادین میوه تره بار، فروش پروتئین مثل قصابی و مرغ و ماهی فروشی، جایگاه‌های سوخت، لبنیاتی ها، مراکز تامین آمبولانس، غذاهای بیرون بر و پخش دارو و مواد غذایی، اجازه فعالیت خواهند داشت. ترحمی با بیان این که این مصوبات ابلاغ شده، ابراز امیدواری کرد که تمام اصناف و حرف به این موارد توجه داشته باشند و فرمانداران و بخشداران نیز موظف به نظارت بر اجرای این مصوبات هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها