تهیه اقلام آموزشی مجازی برای دانش‌آموزان نیازمند در طرح شور عاطفه‌ها



مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بخشی از کمک‌های نقدی ۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریالی مردم استان به شور عاطفه ها به تهیه اقلام آموزشی مجازی مورد نیاز دانش آموزان نیازمند از جمله تبلت یا گوشی هوشمند اختصاص می‌یابد.

به گزارش صبح ساحل، علی الهیاری روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور نداشتن دائمی دانش آموزان در کلاس‌های درس، استفاده از گوشی هوشمند و تبلت ضروری است.
وی بیان داشت: پس از خرید تبلت و یا گوشی هوشمند در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود تا آنان نیز بتوانند بهره لازم را از آموزش‌های مجازی آموزش وپرورش ببرند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: مردم نوع‌دوست استان در مجموع ۹۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به شور عاطفه ها کمک کردند که ۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال نقدی و ۸۹ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به‌صورت کالایی بوده است.
اللهیاری از خیران و مردم نوع دوست هرمزگان خواست: برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم استان از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در تهیه اقلام تحصیلی این قشر مشارکت کنند.
شور عاطفه‌های امسال با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه  ادامه داشت. 
هم‌اکنون بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان می‌باشند که از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها