کمک بیش از ۹ میلیارد تومانی شهروندان هرمزگانی‌ها به جشن عاطفه‌ها



مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: شهروندان هرمزگانی امسال در جشن عاطفه‌ها ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان کمک کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، علی الهیاری افزود: از این مقدار، مبلغ ۹۴۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی و هشت میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان به‌صورت کالا بوده است.
الهیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دائمی دانش آموزان در کلاس‌های درس و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت، گفت: بخشی از کمک‌های نقدی به تهیه اقلام آموزشی مجازی شامل تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: هم‌اکنون بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و بیش از ۴ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند و از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: مردم نیکوکار هرمزگان می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مشارکت کنند.

گفتنی است که، "جشن عاطفه‌ها" رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها