دستگیری باند19 نفره سارقان به عنف در بندرعباس



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف 30 فقره سرقت به عنف و دستگیری 17 سارق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل،  عبدالمجید کرمی در این مورد گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره انواع سرقت به عنف طلاجات و خودرو در سطح شهر بندر عباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه که متهمان با استفاده از 3 دستگاه خودرو با قدرت و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند، با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی 2نفر ازمتهمان در شهرستان سیریک شناسایی و دستگیر که جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ کرمی  اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به ۹ فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان و ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: طی هماهنگی با مقام قضایی، در چندین عملیات در بندر عباس و مشهد 15نفر از دیگر متهمان پرونده دستگیر و تلاش برای دستگیری 2نفر از متهمان دیگر پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: بر اساس سوابق پرونده‌های موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت، بسیاری از اموال مسروقه به مالباختگان تحویل و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

 

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها