۳۰۰ هزار انسولین قلمی در غرب تهران تهران کشف شد



فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۳۰۰ هزار انسولین قلمی در شهرقدس کشف و دستور قضایی برای توزیع در داروخانه های استان تهران صادر شده است.

به گزارش صبح ساحل،سردار کیوان ظهیری درباره جزئیات این کشفیات اظهار داشت : تمامی انبارهای شهرستان‌های غرب استان تهران توسط ماموران آگاهی پایش می‌شود و درصورت مشاهد انبار محتکرشده سریعا اقدامات قانونی به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه فضای جامعه و بیماران دیابتی بر اثر کمبود انسولین در کشور ‌با وجود تحریم‌های ناعادلانه ملتهب شده است‌، بیان کرد: پلیس غرب استان تهران در بازدید از انبارهای شهرقدس ‌موفق به کشف 300 هزار انسولین از نوع قلمی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به اخد دستور قضایی برای توزیع بخشی از این انسولین‌ها در داروخانه‌های استان تهران اشاره کرد و افزود: این انسولین‌ها از کشور فرانسه خریداری و توسط یک شرکت دارویی در انباری واقع در شهرقدس احتکار شده بود.

ظهیری ‌تصریح کرد: در ارتباط با احتکار انسولین های قلمی 2 نفر دستگیر شدند که با دستور قضایی نفر اصلی این کالاها تحت پیگیر قانونی است و به زودی دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهد شد.


وی ارزش ریالی انسولین‌های کشف شده را 140 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد زندگی مردم با مشکلاتی که وجود دارد توسط عده‌ای سودجو به چالش کشیده شود و پلیس به دنبال رفاه و امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران سپس به کشف 2 هزار و 500 کیلو روغن جامد در شهرستان شهریار اشاره کرد و بیان داشت: مامورین پلیس آگاهی موفق به کشف 500 قوطی حلبی روغن جامد 5 کیلو گرمی احتکار‌شده در یکی از انبارهای شهرستان شهریار شدند.

ظهیری بیان کرد: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی ‌شده ‌و تمامی کالاهای احتکار‌شده در ید دستگاه قضایی است.

وی در پایان با هشدار به محتکران ‌خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی نامحسوس در شهرستان‌های غرب استان تهران فعال شده ‌و هیچ محتکر و متخلفی در امان نخواهد بود و طبق ضوابط قانونی و بدون اغماض با قانون شکنان برخورد خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها