رئیس کل دادگستری هرمزگان:

نقش مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت از صلابت و اقتدار حافظان حریم کشور



رئیس کل دادگستری هرمزگان در مراسم معرفی دادستان جدید نظامی این استان ، بر نقش مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت از صلابت و اقتدار حافظان حریم کشور تأکید کرد

مراسم معارفه دادستان جدید نظامی هرمزگان با حضور ابراهیم مهرانفر معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح ، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، حبیب تکین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و شماری از مسئولان استانی در محل سالن یاس نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به دستاوردهای شگرف و خیره کننده نظامی جمهوری اسلامی ایران و حضور تأثیر گذار نیروهای نظامی کشورمان در خلیج فارس، نقش سازمان قضایی نیروهای مسلح را در حمایت و صیانت از اقتدار و صلابت حافظان حریم کشور ، بسیار حائز اهمیت برشمرد.

علی صالحی در ادامه توجه به پیشگیری های وضعی و اجتماعی را در کاهش آمار ارتکاب جرایم و تخلفات مؤثر ارزیابی کرد و حفاظت از دستاوردهای نیروهای مسلح، شناسایی گریزگاه های جرم ، انسداد روزنه های نفوذ دشمن و رسیدگی صریح و قاطع به جرائم و تخلفات خاص نظامی را از مهمترین وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد.

وی همچنین با تأکید بر موقعیت استراتژیک استان هرمزگان به واسطه مرزهای طولانی دریایی ابراز امیدواری کرد: انتصاب محمد رضا حیدری افشار به عنوان داستان نظامی هرمزگان در راستای سیاستهای ابلاغی ، منشأ خیر و برکت برای استان باشد.

در ادامه این مراسم ، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز ، جامعه با ثبات و موفق را حاصل تلاش انسان های متدین و عاقل عنوان کرد و بر لزوم برقراری عدالت به عنوان آرمان اساسی همه انسان ها تأکید کرد.

ابراهیم مهرانفر تصریح کرد: امنیت رکن اصلی جامعه است و فعالیت های اقتصادی، دانشگاه ها و همه کارگزاران نظام در سایه ایجاد امنیت به موفقیت می رسند که این امنیت توسط نیروهای مسلح به جامعه ارزانی شده است لذا تکلیف داریم با خود سازی و عمل به وظیفه، نگاهی مسئولانه به این موضوع داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم اصلاح ساختار و قوانین فساد ستیز در دوره تحول دستگاه قضایی ابراز داشت: در چشم انداز هزار و چهارصد و چهار؛ اقتدار، کارآمدی، تحول گرایی و اخلاق حرفه ای مد نظر است.

گفتنی است در این مراسم محمد رضا حیدری افشار به عنوان دادستان نظامی استان هرمزگان معرفی شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها