تخصیص روغن خام به کارخانه‌های هرمزگان



بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که روغن نباتی در مغازه‌ها بسیار نایاب است و در صورت موجودی در برخی مغازه‌ها بیش از ۲ برابر قیمت درج شده بر روی کالا عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به عدم استقرار فروشگاه‌های بزرگ در روستاها و شهرستانهای کوچک، بیان کرد: عرضه روغن خوراکی در سطح بازار استان باید از طریق فروشگاه‌های بزرگ و واحدهای صنفی صورت بگیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا وی با تاکید بر تخصیص روغن خام به کارخانجات اظهار کرد: یکی از موارد مهم در این استان تخصیص روغن خام به شرکت روغن حیات هرمزگان است.

خلیل قاسمی افزود: تخصیص روغن خام این شرکت باید از طریق مخازن این استان تامین شود تا سرعت تامین در سطح بازار افزایش یابد.

قاسمی عنوان کرد: ظرفیت تولید روغن خوراکی حیات هرمزگان ۲۵۰۰ تن در ماه است که با تخصیص کامل روغن خام، این شرکت می تواند با حداکثر ظرفیت در سه شیفت کاری روغن خوراکی استان را تامین کند و خانوارهای استان دغدغه تامین روغن را نخواهند داشت.

همچنین مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان  اعلام کرد: در بحث ذخیره سازی روغن خام استان هرمزگان هیچگونه مشکلی ندارد.

مسعود دشوارگر افزود: تخصیص روغن خام اعم از پالم، آفتاب گردان و سویا با توجه به اعلام بازرگانی دولتی به کارخانجات انجام می شود.

وی تصریح کرد: تامین روغن خام حیات هرمزگان یکی از دغدغه های استان است که با پیگیری‌های انجام شده درصدد تامین روغن خام این شرکت از طریق مخازن استان هستیم.

لازم به ذکر است که عضو انجمن صنایع روغن‎کشی پیش‌تر گفته‌بود:روغن به میزان کافی در بازار عرضه شده اما دلالان به دلیل شایعه حذف شدن ارز ۴۲۰۰ تومانی روغن، روغن‎ها را احتکار کرده‎اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها