قیمت مصوب گوشت گوسفندی و گوساله در هرمزگان اعلام شد



معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، قیمت گوشت گوسفندی مخلوط کیلویی ۱۰۵ هزار تومان و گوشت گوساله مخلوط کیلویی ۹۰ هزار تومان است.

به گزارش صبح ساحل، محمد عباسی صبح امروز (۱۲ آبان ماه) در جریان بازدید از صنف فرآورده های گوشتی بندرعباس، افزود: این قیمت‌ها در ستاد تنطیم بازار استان به تصویب رسیده است و قیمت‌های پیشنهادی جدید پس از بررسی کارشناسی تصویب می‌شود.

وی اضافه کرد: واحدهای عرضه و توزیع گوشت قرمز در استان هم موظف هستند بر اساس قیمت‌های مصوب، گوشت قرمز را عرضه کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان با اشاره به اینکه اگر واحدهایی این قیمت مصوب را رعایت نکنند تخلف کرده اند و با آنان برخورد می‌شود، اضافه کرد: قیمت جدیدی به تازگی از طرف سازمان جهادکشاورزی هرمزگان پیشنهاد شده است که در حال بررسی هستیم و هنوز به تصویب نرسیده است.

همچنین سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: ۸۰ درصد دام سبک و ۵۰ درصد دام سنگین مورد نیاز استان از استان‌های دیگر تامین می‌شود.

عباس زارعی با اشاره به اینکه نوسانات قیمت دام و گوشت قرمز در کشتارگاه‌های سراسر کشور یکی از دلایل افزایش قیمت است، تصریح کرد: بر اساس مصوبه‌ای، ورود دام زنده به استان‌های جنوبی ممنوع است و گوشت از کشتارگاه‌ها تامین می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه نیاز استان به گوشت قرمز روزانه ۴۷ تن است، بیان کرد: ۱۴۵ واحد عرضه گوشت قرمز در هرمزگان فعالیت می‌کنند.

این در حالی است که روز گذشته سلطانی سروستانی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفته‌بود: قیمت گوشت گوسفندی برای مصرف کننده در حال حاضر نباید بیشتر از ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان باشد اما همه می بینید این کالا با قیمت های گزاف به مردم فروخته می شود.

گفتنی است که امروز در سطح بازار قیمت گوشت گوسفندی کیلویی ۱۲۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان و گوشت گوساله ۱۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

منتشر شده: 1
مالک
۱۲ آبان ۱۳۹۹
۱۵۰خوبه چون همه چیز صد صد برابر شد گوشت گوسفند ۲سال پیش همین بود الان جو۳برابر شد چطو گوشت گوسفند ۱۰۵تومن این انصاف
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها