از صحبت های جنجالی نماینده مجلس درباره فرزندآوری تا پیش‌گویی نماینده دیگر؛ به زودی گرانی و بی ارزشی پول می‌رود



در چند ماه اخیر صحبت های عجیب زیادی از سوی مسئولان مطرح شده است. آخرین مورد هم به التماس دعای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای کاهش قیمت ها برمیگردد. به نظر می رسد نمایندگان مجلس نیز به دنبال ربودن گوی از یکدیگر در این زمینه هستند و این موضوع در بین نمایندگان مجلس شایع شده است.

به گزارش صبح ساحل، امروز نیز نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در پایان نطق میان دستور جلسه علنی امروز گفت: ملت ایران اندکی صبر سحر نزدیک است. تا چند ماه دیگر عزت اسلامی و ایرانی ما کاملا احیاء می‌شود. این عزت که احیاء شود نور الهی امام عصر(عج) کاملا مشعشع می‌شود و گرانی و بی ارزشی پول می‌رود. درود بر صبر و بصیرت شما ملت امام حسین که مقاومت کردید.

صحبت کریمی قدوسی واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

صحبت های جنجالی نماینده مجلس درباره فرزندآوری

نماینده مهاباد درباره فرزندآوری در مجلس گفت: بچه دار نشویم، اگر شدیم چگونه جواب بیکاران آینده را بدهیم ؟محمود زاده: با این کمبود امکانات چه کنیم ؟! زیر ساخت های فرزند آوری را نداریم، بیمارستان ، فضای آموزش و فضای تفریحی کافی نداریم. فرزند آوری کنیم که فرار مغز ها انجام شود ؟!

استاد دانشگاه تهران: کابینت آشپزخانه ما ایرانی ها،متناسب با قد زنان نیست

استاد فلسفه دانشگاه تهران در بخشی از گفت‌وگوی خود درباره حقوق زنان گفته است اگر ما بگوییم زن و مرد یکسانند و هیچ تفاوتی ندارند، در واقع حقوق زنان را تضییع کرده‌ایم.

زینب برخورداری در تشریح برخی مواردی که در حکم بی‌توجهی به‌حقوق جنسیتی در جامعه است، افزوده: چیدمان فیزیکی و غیرفیزیکی شهر ما تا حد زیادی با روحیات و اقتضائات مردانه تنظیم شده است. وقتی ساعت کاری یکسان برای خانم و آقا در نظر می‌گیریم، یعنی ما نگاهی مردانه داریم و لحاظ نکردیم که نقش خانم در خانه متفاوت است. یا از طرف دیگر ساعت پایان کار نیز بین زن و مرد یکسان است. اما خانمی که بار عاطفی در خانه را به دوش دارد، آیا زمانی که از محل کار به خانه بازمی‌گردد، می‌تواند مسئولیت خود را بدرستی انجام دهد؟

برخورداری ادامه داد: حتی در معماری خانه‌های ما نیز حقوق جنسیتی خانم رعایت نشده است. به‌عنوان مثال امکانات خانه از جمله کابینت آشپزخانه متناسب با میانگین قد زنان ایرانی است؟ یا اینکه صرفاً از ابعادی استاندارد تبعیت می‌کند که در عمل خانم خانه را برای دسترسی به وسایل مورد نیازش به زحمت می‌اندازد؟

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها