3 فوتی جدید در هرمزگان/ افزایش شهرهای قرمز استان



رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته، ۳ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۸۵۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش صبح ساحل،  حسین فرشیدی در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر۲۰ شبکه خلیج فارس افزود: تعداد مراجعان در این هفته ۱۱ درصد افزایش یافته است و قطعاً در ۲ هفته آینده شاهد افزایش در بیماران آی سی یو خواهیم بود.
وی افزود: در هفته جاری ۳۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کووید استان بستری شدند که از این شمار ۴۱ بیمارجدید در بخش‌های ویژه و آی سی یو منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: روزانه ۶ بیمار کرونایی بستری می‌شوند که از این شمار ۲ بیمار بخش آی سی یو منتقل می‌شود و از دستگاه‌های تنفسی استفاده می‌کند.
دکتر فرشیدی افزود: در این هفته ۱۴ مورد فوتی داشتیم که هفته قبل ۱۳ مورد مورد بود و به طور متوسط روزانه ۲ فوتی داشتیم.
وی گفت: شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و حاجی آباد در وضعیت قرمز قرار دارند و باید دستورالعمل‌های بهداشتی را شدیدتر رعایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: بیماران اگر علائم پیدا کردند حتما و زود هنگام به مراکز درمانی مراجعه کنندو کسانی که زود مراجعه می‌کنند راحت و سریعتر درمان می‌شوند.
فرشیدی گفت: کسانی که علایمی همچون گلودرد، سردرد، تنگی نفس و کوفتگی داشتند پس از مراجعه به پزشک حتما خود و خانواده اش ۱۴ روز قرنطینه خانگی باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مردم انتظار داریم همچنان همانند گذشته همکاری کنند تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان و موارد بد حال و مرگ و میر در هرمزگان باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها