پهلو گیری کشتی ۴۲ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندرعباس برای تأمین مواد اولیه کارخانه های کشور



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از پهلو گیری کشتی ۴۲ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندرعباس و تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای تعداد زیادی از کارخانه های تولید روغن در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با دستور قضایی اقدامات لازم به منظور پهلو گیری کشتی ۴۲ هزار تنی حامل روغن خام خوراکی در بندرعباس انجام و مواد اولیه مورد نیاز برای تعداد زیادی از کارخانه های تولید روغن در سراسر کشور تأمین شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: در  بازدید صورت گرفته از بندر شهید رجایی بندرعباس و پس از کسب اطلاع از مشکل به وجود آمده برای ترخیص محموله بزرگ روغن های خام وارداتی که مواد اولیه بسیاری از کارخانه های تولید روغن در سراسر کشور را تشکیل می دهد، دستورات صریح قضایی به منظور رفع موانع موجود صادر شد.
 
وی خاطر نشان کرد: عدم پهلوگیری کشتی حامل این محموله در بندر شهید رجایی بندرعباس ناشی از اختلاف مالی میان شرکت صادرکننده وشرکت غله بوده است که با توجه به حجم زیاد روغن وارداتی موجود در کشتی و مسائل به وجود آمده که باعث شده بود کشتی مذکور به مدت ۳ ماه بلاتکلیف رها شده و محموله روغن آن روی دریا نگهداری و در معرض خطر تضییع قرار گیرد، مقرر گردید، در سریعترین زمان ممکن جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مربوطه و با حضور نمایندگان شرکت غله و وکیل کاپیتان کشتی برگزار شود و در اسرع وقت با مشخص شدن وضعیت این روغن ها، نسبت به تخلیه کامل آن اقدام گردد.

صالحی یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی کشتی مذکور با محوله ۴۲ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری نموده و در نتیجه میزان قابل توجهی از مواد اولیه مورد نیاز برای بسیاری از کارخانه های کشور تأمین خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده این کشتی به صورت کامل تخلیه و محموله روغن آن برای کارخانه‌های سراسر کشور فرستاده می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها