اعلام قیمت هر کیلو گوشت قرمز؛ فروشگاه‌ها نرخ نامه جدید را دریافت کنند



رئیس اتحادیه صنفی گوشت و پروتئین شهرستان بندرعباس گفت: قیمت مصوب گوشت قرمز گوساله و گوسفند از اول آبان در بندرعباس اعلام شد.

  

به نوشته صداوسیما، علی رحیمی افزود: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط ۱۱۳ هزار تومان و گوشت گوساله بدون چربی ۱۱۵ هزار تومان اعلام شد.
وی گفت: قیمت هر کیلو گرم گوشت گوسفند ۱۲۳ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوسفند ران و سردست ۱۲۵ هزار تومان اعلام شد.

رحیمی تاکید کرد: فروشگاه‌های عرضه کننده گوشت و پروتئین که نرخ نامه دریافت نکرده اند، موظفند هر چه سریعتر نرخ نامه را دریافت کنند. در غیر اینصورت متخلف معرفی می‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار  مصوب شد که با توجه به روند افزایشی قیمت گوشت قرمز و درخواست انجمن صنفی گاوداران مبنی بر اختصاص فضای مناسب برای عرضه گوشت گرم (دام سبک و سنگین) با قیمت ‌مناسب، کمیته ای با مسئولیت دبیرخانه تنظیم بازار و با حضور نمایندگان سازمان های حمایت، میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اتحادیه و انجمن ذیربط در خصوص در اختیار گذاشتن بارانداز و فضای مناسب توسط سازمان میادین میوه و تره بار جهت عرضه گوشت گرم تشکیل شود.

همچنین رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از حذف واسطه ها اثرگذار که باعث کاهش قیمت ها شود خبرداد. که با این کار ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان هر کیلوگرم گوشت ارزان تر به دست مصرف کننده خواهد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها