ضرب شست مرزبانان هرمزگانی به قاچاقچیان صید غیر مجاز ترال در بندر جاسک

توقیف دو فروند کشتی متخلف



فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقيف دو فروند کشتي صيادي غيرمجاز ترال و کشف یک هزار و 500کیلوگرم انواع ماهي قاچاق توسط مرزبانان بندر جاسک خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سردار " حسین دهکی "  در تشريح اين خبر اظهار داشت : در راستای  حفظ ذخیره آبزیان و تحقق آرزوی دیرینه صیادان در جلوگیری از صید بی رویه و غیر مجاز ترال ، مرزبانان پایگاه دریابانی  بندر جاسک حين گشت زني و کنترل حوزه استحفاظي،به دو فروند کشتي متخلف در حال صيد غیرمجاز برخورد که بلافاصله شناورها را مورد بازديد و بررسي قرار دادند.
وي افزود: مرزبانان در بازرسي از این شناور ها مقدار یک هزار و 500کیلوگرم انواع ماهي قاچاق و یک توپ تور صیادی غیرمجاز ترال  را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به دستگيري 32 قاچاقچی، تصریح کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع مسئول شدند.
  
  
سردار " دهکی" درخاتمه با اشاره به عزم جدی مرزبانان هرمزگانی در مقابله با صید غیرمجاز ترال خاطر نشان کرد: استفاده مناسب از ظرفیت ها و توانمندی ها به ویژه ذخایر خدادادی دریا می تواند روز به روز بر رونق اقتصاد خانوار و ایجاد اشتغال پایدار تاثیر مهمی بگذارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها