مستقر شدن هفت مرکز بهداشتی در جزیره قشم؛ تست کرونا رایگان و بدون محدودیت انجام می‌شود



رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم از انجام رایگان و بدون محدودیت تست ابتلا به کرونا در هفت مرکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.

 به گزارش صبح ساحل و به نقل از فارس، «حمیدرضا بهزادی»،رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای جزیره گفت: مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی یکی از مهمترین عوامل مرگ کرونایی است. وی افزود: انجام به موقع تست ابتلا به کووید-۱۹ می‌تواند علاوه بر تسهیل مسیر نجات و بازگشت فرد به چرخه زندگی از ابتلای سایر اطرافیان وی به ویروس نیز جلوگیری کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: مردم نباید تست دادن را ننگ بدانند چرا که انجام به موقع تست می‌تواند جان آن‌ها را نجات دهد.  وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در انجام تست کرونا در شهرستان قشم وجود ندارد و تمامی افراد جامعه می‌توانند با مراجعه به هر یک از هفت مرکز بهداشتی مستقر در سراسر جزیره قشم به صورت رایگان تست بدهند.رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: مرکز درمانی شهر قشم همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ به صورت رایگان از افراد مراجعه کننده تست کووید-۱۹ می‌گرد.بهزادی بیان کرد: همچنین مراکز روستایی در ۲ شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به صورت رایگان آماده انجام تست کرونا هستند.

تشکیل پرونده قضایی برای مراسم عروسی روستای کووه‌ای قشم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها