پلمب باشگاه‌های ورزشی متخلف در تعطیلی دو هفته ای بندرعباس



سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان از پلمب باشگاه‌های متخلف در تعطیلی دو هفته ای اماکن ورزشی شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، ریحانه مرادی گفت: باشگاه ها و اماکن ورزشی متخلف و بی توجه به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان بندرعباس پلمب می شوند.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تشدید محدودیت های کرونایی و اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به منظور جلوگیری و کنترل شیوع بیماری، فعالیت کلیه باشگاه ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در سطح شهرستان بندرعباس از تاریخ یکم تا چهاردهم آذرماه ممنوع است.

مرادی بیان کرد: با توجه به بازرسی های دوره ای صورت گرفته از اماکن ورزشی در دوران کرونا با هدف سالم سازی اماکن ورزشی و ارتقا سطح کیفیت ارائه خدمات به ورزشکاران، رصد باشگاه های ورزشی در ایام تعطیلات توسط بازرسین این کمیته همچنان در حال انجام است.

سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه هایی که بی توجه به ابلاغیه های ارسالی همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند پلمب خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها