۹ واحد صنفی متخلف در جزیره کیش پلمب شد



رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۹ واحد صنفی متخلف در جزیره پلمب و ۳ نفر نیز به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا رضانیا امروز ضمن اعلام این خبر گفت: بازرسان بهداشت محیط  در اجرای بسیج ملی پیشگیری و کنترل کووید ۱۹ با نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در قالب طرح تشدید بازرسی ، در ساعات اداری و غیر اداری در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و ورزشی، آرامستان ها، مدارس....و سایر محیط‌های عمومی گام‌های مؤثری جهت کنترل و طغیان این بیماری برداشته اند.
وی افزود: این بازرسان بهداشت ۲هزار و ۴۸۷ مورد بازدید از اماکن ، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و ۷ مورد بازدید از مدارس انجام داده اند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ادامه داد: ۲۶ مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از آب، ۹ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، ۱۸ مورد نمونه برداری از نان، ۵۷۰ مورد صدور کارت بهداشتی، صدور ۳۰مورد صلاحیت بهداشتی ،معرفی ۳ متخلف به دادگاه از اقدامات بهداشت محیط کیش دراین ماه بوده است.
رضانیا با اشاره به استفاده بازرسان بهداشت محیط از وسایل سنجش پرتابل در بازرسی‌ ‌ها گفت: از ابتدای آبان ماه سال جاری تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل ۸۲۸ مورد ( شامل سنجش دما،روغن ، شوری و PH) بوده است.
وی ادامه داد: در این بازدید، ضمن آموزش و تذکرهای لازم به متصدیان ،۳متخلف به دادگاه معرفی و ۹ واحد صنفی متخلف نیز، پلمب و مقدار ۲هزار و ۷۴۳ کیلو مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شد.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش اظهار کرد:  همه هموطنان می توانند با مشاهد هر گونه مشکلات بهداشتی در اماکن عمومی با شماره  ۱۹۰ سامانه ثبت تخلفات بهداشتی  و یا تلفن ۴۴۴۲۳۳۱۱تماس بگیرند که در همین راستا و در آبان ماه به ۴۸مورد شکایت رسیدگی شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها