مدیربیمه آتیه‌سازان حافظ خبرداد:

آغاز بیمه تکمیلی درمان روستاییان استان هرمزگان



مدیربیمه آتیه‌سازان حافظ شعبه هرمزگان گفت :طرح بیمه تکمیلی سلامت روستاییان در هرمزگان آغاز شد.
فهیمه عبدی نژاد  در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل افزود: شرکت بیمه آتیه سازان با هدف دسترسی آسان و عادلانه به خدمات درمانی و حفاظت مالی از بیماران به ویژه روستائیان بسته‌های متعددی را در قالب بیمه تکمیلی روستائیان طراحی کرده است تا هر یک از روستائیان بتوانند با پرداخت کمترین قیمت تحت پوشش بیمه تکمیلی روستائیان قرار بگیرند.
وی ادامه داد: در این راستا یکی ازرسالت های شرکت آتیه سازان حافظ ارائه خدمات به روستائیان و مناطق محروم است چون این شرکت به دنبال سود و منابع مالی نیست و درواقع هدف، ارائه خدمات به افرادی است که به این خدمات بیمه تکمیلی درمان نیاز دارند.
به گفته مدیربیمه آتیه‌سازان استان  هرمزگان، اجرای بیمه تکمیلی روستائی باعث ارائه خدمات درمانی کاملتر به آن دسته از هموطنانی می شود که دارای دفترچه بیمه سلامت روستائی هستند و این امر باعث اعتبار بخشیدن به دفترچه بیمه سلامت روستائی نیز می‌شود. عبدی نژاد خاطرنشان کرد: کسانی که دفترچه بیمه روستائی دارند پس از خرید خدمت بیمه تکمیلی با مراجعه به مراکز درمانی دولتی طرف قرار داد، هیچ هزینه‌ای برای خدمات پر هزینه خود پرداخت نمی‌کنند. وی اضافه کرد: در راستای گسترش بیمه‌های تکمیلی درمان برای اقشار آسیب پذیر به ویژه روستائیان مناطق محروم، با هدف کاهش پرداخت از جیب بیماران و پوشش بهتر خدمات درمانی به روستائیان، در نظر داریم طرح بیمه تکمیلی درمان روستائیان را به صورت آزمایشی در استان هرمزگان اجرا کنیم که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این طرح سعی شده نیازهای درمانی بیمه شدگان و پوشش هزینه‌های خدمات درمانی در قالب بیمه تکمیلی درمان تحت پوشش قرار دهیم‌.
وی تصریح کرد: دراین طرح جمعیت ۷۹۶هزار نفری روستاییان استان هرمزگان تحت پوشش بیمه سلامت می‌توانند با پرداخت حق بیمه در قالب سه طرح ارزان قیمت۶۵هزارتومان، ۷۰هزارتومان و ۸۰ هزارتومان برای یکسال خود و خانواده‌هایشان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند. به گفته عبدی، نرم افزاری نیز با عنوان ATINS.IR طراحی شده که به آسانی روستائیان استان هرمزگان بتوانند ازاین طریق  برای ثبت نام استفاده کنند. همچنین با  مراجعه حضوری به خانه‌های بهداشت روستایی و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.  مجری طرح بیمه تکمیلی سلامت روستاییان درهرمزگان یادآور شد:روستاییان و عشایرپس از ثبت نام در بیمه تکمیلی هنگام مراجعه به مراکز درمانی دولتی طرف قرار داد، هیچ هزینه‌ای برای خدمات درمانی پرداخت نمی‌کنند.وی افزود: در این طرح روستاییان زیر پوشش بیمه تکمیلی می‌توانند ازخدمات معاینه، بستری، زایمان. پاراکیلینک درمراکز درمانی دولتی بهره‌مند شوند. وی تعداد افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ  در هرمزگان را 120هزار نفر اعلام کرد.
مجری طرح بیمه تکمیلی سلامت روستاییان درهرمزگان  گفت: دهیاران و خانه های بهداشت روستایی مسئولیت آگاه سازی مردم برای بهره مندی از مزایا و آثار خوب این طرح  را بر عهده دارند. 
فهمیه عبدی مدیربیمه آتیه‌سازان حافظ شعبه هرمزگان در پایان با اشاره به استقبال خیرین منطقه غرب هرمزگان در پرداخت حق بیمه روستاییان بی بضاعت و آسیب پذیرابراز امیدواری کرد خیرین سراسر هرمزگان نیز در این طرح مشارکت نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها