داماد سیریکی به دلیل نقض پروتکل‌های کرونایی بازداشت شد



رئیس دادگستری سیریک از بازداشت داماد سیریکی به دلیل برگزاری مراسم عروسی و تخطی از مصوبه ستاد ملی کرونا خبرداد.
به گزارش صبح ساحل، مجید حسینقلی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پیشگیری از برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری در شهرستان امروز داماد و پدرش که خلاف این مصوبه عمل کردند هر دو نفر آنها توسط ماموران انتظامی دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
وی با بیان اینکه حکم جلب پدر داماد و داماد به دلیل عدم تمکین به قانون صادر شد، اظهار کرد: پس از صدور دستور قضائی به مرجع انتظامی، مأموران به محل برگزاری جشن عروسی اعزام شدند که داماد و پدرش در روستای گزپیز از توابع بخش مرکزی شهرستان جلب و روانه بازداشتگاه شدند.
حسینقلی با اشاره به اینکه اقدام این فرد، خلاف ستاد ملی کرونا و عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی صورت گرفته بود،اظهار کرد: بنابراین دستورات لازم جهت بازداشت داماد و متولیان برنامه سریعاً صادر شد، که مشارالیه جلب و با قرار تأمین کیفری روانه بازداشتگاه شد.
رئیس دادگستری سیریک یادآور شد: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی و تجمعات دیگر، در حال حاضر که سلامت و امنیت عمومی جامعه را خطشه دار و تهدید میکند جرم محسوب می شود و با فرد و یا افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد. 
رئیس دادگستری شهرستان سیریک به حکم صریح قانون در این زمینه اشاره کرد و اضافه کرد: برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در این ایام ممنوع و به منزله تهدید سلامت جامعه است و با صاحبان مراسمات عزا و عروسی و تجمعات غیرقانونی برخورد خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها