تحصیل بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز هرمزگانی/ سه میلیون دانش آموز ایرانی به شبکه شاد دسترسی ندارند



معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سه میلیون دانش آموز در کشور به شبکه شاد دسترسی ندارند و برای اموزش از درسنامه و برنامه های اموزشی تلویزیون استفاده می کنند.

به گزارش صبح ساحل، «شاپور محمدزاده»،معاون وزیر آموزش و پرورش کشور در مراسم معارفه مدیرکل اموزش و پرورش هرمزگان گفت: تلاش می شود امسال 14 میلیون دانش آموز از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد برخوردار شوند. وی گفت: اجرای سیاست‌های تحول بنیادین یکی از اهداف در آموزش و پرورش است. وی گفت: اخیرا نیز امکان آموزش رادیویی در استان قم فراهم شده است و باید از این ظرفیت نیز به طور مناسب بهره گیری کرد.
«منصور آرامی»، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با انتقاد از پایین بودن سطح توسعه یافتگی در هرمزگان گفت: نگاه به نیروی انسانی به عنوان محرک اصلی توسعه یافتگی باید در صدر توجه مدیران باشد.

«سعید ناجی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم با اشاره به تحصیل بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز هرمزگانی بر ضرورت بهره گیری از مدیران توانمند در استان تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: نیاز است تدارک حضور موثر طلاب در حوزه آموزشی و پرورشی در مدارس بوِیژه در قالب امریه سربازی مهیا شود. حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان و بهره گیری از طلاب در این حوزه تاکید کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها