22 بانی عروسی در رودان بازداشت شدند



فرماندار رودان با بیان اینکه با انجام تذکر لسانی طی این مدت اجرای طرح محدودیت‌ها از برگزار ۴۱ مراسم عروسی در شهرستان جلوگیری شده است، گفت: ۲۸ بانی مراسم عروسی نیز احضار شده‌ و ۲۲ بانی دیگر هم بازداشت شدند.

به گزارش صبح ساحل، مصطفی غلام‌پور عصر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان رودان با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح محله محور و خانواده محور به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج در شهرستان به اجرا در آمده است.

غلام‌پور بیان داشت: از یکم آذر ماه تاکنون از مجموع ۲ هزار و ۱۷۹ خودرویی که به ورودی شهرستان آمده‌اند هزار و ۱۲۴ خودرو بازگشت داده شده‌اند. ۲۸ خودرو با جریمه طرح مدیریت محدودیت هوشمند مواجه شده اند و دو خودرو نیز توقیف شده اند.

غلام‌پور از عدم توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در شهرستان بواسطه پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان نیز خبر داد و گفت: برای حفظ سلامت مردم این امر با توجه به نیاز مردم به هفته های آتی موکول خواهد شد.

وی تصریح کرد: از این پس اصنافی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی قصور و تقصیر داشته باشند سریعا پلمپ خواهند شد.

غلام‌پور با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی ره رودان بواسطه ازدیات مراجعه کنندگان امروز تعطیل شد به برخی از بانک و ادارات دیگر نیز تذکر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا دقیق و جدی باشند‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها