بهره‌برداری بیش از 9کیلومتر شبکه آبرسانی در قشم



بخشدار بخش مرکزی قشم از بهره‌برداری ۹ هزار و ۸۰۰ متر شبکه آبرسانی به ۲ شهرک این جزیره همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد جهین»، بخشدار بخش مرکزی قشم در حاشیه بازدید از پروژه احداث شبکه آبرسانی به ۲ شهرک و یک روستای شهرستان گفت: پروژه‌های احداث شبکه‌های آبرسانی به شهرک‌های پی پشت، گیاهدان و روستای جمال آباد بدون وقفه و با جدیت در حال انجام است. وی افزود: شبکه آبرسانی شهرک پی‌پشت به طول چهار هزار و ۳۰۰ متر دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد.

جهین اضافه کرد: فرآیند احداث پروژه گیاهدان نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که با تکمیل آن پنج هزار و ۵۰۰ متر خط لوله به شبکه آبرسانی جزیره قشم افزوده می‌شود.

 بخشدار بخش مرکزی قشم ادامه داد: با تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر عدم توقف پروژه‌های عمرانی، این طرح‌های زیربنایی تا دهه فجر امسال آماده و به بهره‌برداری خواهید رسید. وی اضافه کرد: شبکه آبرسانی داخلی روستای جمال‌آباد نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شبکه بیرونی آن در حال احداث است.

گفتنی است؛ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قشم در 31 تیرماه سال جاری،  از آغاز اجرای شبکه آبرسانی به روستای تورگان و شهرک پی پشت خبر داد. «سلمان افروشه»، اعتبار شبکه آبرسانی به تورگان و شهرک پی پشت را 20 میلیارد و 686 میلیون ریال عنوان کرده و گفته است: ساکنین این مناطق فاقد شبکه آبرسانی بوده که پس از اجرای طرح آب مورد نیاز آنها از آبشیرینکن مپنا و رمچاه تامین خواهد شد. به گفته افروشه، در حال حاضر عملیات 2.5 کیلومتر از شبکه آبرسانی تورگان انجام شده است که با تکمیل آن دو هزار نفر از اهالی این روستا و شهرک پی پشت از نعمت آب بهره مند می شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها