گوشی «ریلمی ۷ Pro» به روزرسانی شد



برند چینی ریلمی در سپتامبر جزئیات ریلمی UI ۲.۰ مبتنی بر اندروید ۱۱ را ارائه داد و نقشه راه دسترسی زودرس را با فهرست تلفن‌های هوشمند واجد شرایط دریافت جدیدترین نسخه اندروید سفارشی معرفی کرد. X۵۰ Pro ۵G و Narzo ۲۰ قبلاً ریلمی UI ۲.۰ را دریافت کرده اند.

امروز ریلمی ۷ Pro به آن‌ها ملحق می‌شود، زیرا این شرکت برنامه دسترسی زودرس را برای تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۷۲۰G باز کرده است.

علاقه مندان می‌توانند با رفتن به منوی تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار در ریلمی ۷ Pro خود، با لمس نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کرده و سپس روی نسخه آزمایشی ضربه بزنند و اطلاعات لازم را ارسال کنند. به روز رسانی به زودی پس از ارسال جزئیات روی دستگاه شما انجام می‌شود، اما توجه داشته باشید که اسلات‌های محدودی در دسترس است، بنابراین اگر نمی‌توانید منتظر بمانید تا طعم ریلمی UI ۲.۰ را بچشید، عجله کنید.

ریلمی UI ۲.۰ برای ۷ Pro نسخه سیستم عامل RMX۲۱۷۰_۱۱_C.۰۹ را به همراه دارد و نیاز به بارگیری سنگین حدود ۳.۶ گیگابایت دارد. اما به یاد داشته باشید که این ممکن است به اندازه ساخت نهایی پایدار نباشد، بنابراین بهتر است از آن در دستگاه‌های اصلی جلوگیری شود.

تلفن‌های هوشمند بعدی که برای دسترسی زود هنگام ریلمی UI ۲.۰ در دسترس هستند، ریلمی ۶ Pro، ۷، Narzo ۲۰ Pro و X۲ Pro هستند. ریلمی ماه آینده برنامه دسترسی زودهنگام را برای آن‌ها باز می‌کند و در ژانویه ۲۰۲۱ شش تلفن هوشمند دیگر نیز وارد برنامه می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها