کلنگ زنی آموزشگاه خیر ساز ۱۲ کلاسه شبانه روزی در میناب



آیین کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه شبانه روزی، با همت خیر نیک اندیش، بهروز گلپاگون برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، «بهروز گلپاگون» در آیین کلنگ زنی این آموزشگاه با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش در توسعه کشور، فراهم کردن زیرساخت های آموزشی را زمینه ساز ترویج دانش در جامعه دانست و ابراز داشت: حمایت و مشارکت در ساخت اماکن آموزشی خصوصاً در مناطق کمتر برخوردار، علاوه بر ایجاد عدالت، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش خودباوری در نسل های آینده خواهد شد.
گلپاگون ضمن تشکر از حمایت های جناب آقای دادی زاده مدیرکل سابق آموزش و پرورش هرمزگان، ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژه جناب آقای بیت الهی مدیرکل فعلی آموزش و پرورش استان و توجه سایر مسئولین شهرستان میناب، عملیات ساخت و احداث این مجموعه آموزشی در موعد مقرر به اتمام برسد.
این خیر نیک اندیش خاطرنشان ساخت: زمین اختصاص یافته برای ساخت این آموزشگاه ۱۲ کلاسه از طرف زنده یاد غلام راونگی نژاد اهدا شده است و بنده به نیابت از آقایان کدخدایی، حسین پور و غضنفری که سرمایه گذار اصلی این پروژه هستند و در خارج از کشور زندگی می کنند، این کار را دنبال خواهم کرد. وی با اشاره به اینکه کمبود فضاهای آموزشی در برخی مناطق استان هرمزگان ملموس می باشد افزود: احداث، تجهیز و بهره برداری از اماکن آموزشی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
لازم به ذکر است بهروز گلپاگون از فعالین خوشنام حوزه حمل و نقل استان هرمزگان است و آیین کلنگ زنی این مجموعه آموزشی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین شهرستانی در محل اجرای پروژه برگزار گردید.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها