فرماندار قشم:

رنگ کرونا در قشم زرد شد/ محدودیت‌های تردد در اسکله‌ شهید ذاکری ادامه دارد



فرماندار قشم گفت: وضعیت کرونا در این شهرستان زرد اعلام و مصوبه و دستورالعمل‌های مربوطه در این شهرستان اعمال می‌شود و محدودیت تردد به بندر عباس ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا نصری»،  فرماندار قشم گفت: محدودیت‌های تردد در اسکله‌های شهید ذاکری به دلیل وضعیت نارنجی شهرستان بندرعباس همچنان اعمال می‌شود اما در مسیر لافت و پهل تردد عادی شد. وی ادامه داد: مشاغل گروه چهار شامل مدرسه‌های شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها و چایخانه‌ها تعطیل و مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا حصول وضعیت مساعد در شهرستان ممنوع است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم گفت: کارکنان اداره‌های خدمات دهنده ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌ اساسی و مدیریت شهری با ظرفیت کامل و سایر اداره‌ها با دو سوم کارکنان خدمات خود را ارایه می‌کنند. وی افزود: بسیج مردمی و راه اندازی پویش شهروند مسوولیت مدار مهم‌ترین اهرم و اثر بخش‌ترین راهکار قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان قشم بود.فرماندار قشم بر همکاری برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید و اضافه کرد: نظارت بر قرنطینه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها