مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

بیش از 14هزار تن گندم طی 24 ساعت تخلیه شد



مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: رکورد 14 هزار و  831 تن گندم طی 24 ساعت به ثبت رسیده‌است. همچنین با تلاش صورت گرفته تخلیه روزانه 3 هزار و 300 تن معادل 82 هزار و 500 کیسه برنج ظرف مدت 24 ساعت محقق شده که این اقدام نیز نرم عملیات تخلیه در بنادر کشور را ارتقاء بخشیده‌است.

به گزارش صبح ساحل، "علی رضا محمدی کرجی ران "، مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تسریع در عملیات کالاهای اساسی و استراتژیک مردم با درنظرگرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی، راهبر این مجتمع بندری بوده‌است. بندرشهید رجایی در کنار سایر بنادر کشور با اتکا به توان داخلی و بهرمندی از ظرفیت های بخش خصوصی همواره در جهت  تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی تلاش نموده‌است.
محمدی کرجی‌ران از ثبت رکورد 14 هزار و  831 تن گندم طی مدت زمان یک شبانه روز خبر داد و افزود: ترسیم‌ساز و کارهای اجرایی بر اساس چارچوب‌های اقدامات توسعه‌دهنده و تقویت‌کننده عملیات  تاثیرات خود را در ارتقاء نرم عملیات تخلیه از کشتی‌های حامل کالاهای اساسی متردد به بندر شهید رجایی بجای گذاشته است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه بالاترین نرم تخلیه برنج در آبان‌ماه به ثبت رسیده‌است، اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته تخلیه روزانه 3 هزار و 300 تن معادل 82 هزار و 500 کیسه برنج ظرف مدت 24 ساعت محقق شده که این اقدام نیز نرم عملیات تخلیه در بنادر کشور را ارتقاء بخشیده است.
محمدی کرجی ران واگذاری عملیات خنکاری و باربری توسط ترمینال اپراتورهای  بندری در بخش ترمینال فله خشک و ترمینال کالای متفرقه و نظارت دقیق بر فرآیند، اختصاص انبارهای ویژه به منظور انبارش کالا درکنار سایر انبارهای اختصاص و همچنین الحاق یک فروند تجهیز ویژه بندری در سال جاری را از مهمترین اقدامات در راستای تحقق اهداف ترسیم شده پیرامون تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی قلمداد کرد.

    بیش از 14هزار تن گندم طی 24 ساعت تخلیه شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها