به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)؛

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در هرمزگان



رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، در هرمزگان توزیع خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، سید پرویز فتاح چهارشنبه شب در نشست بررسی مصوبات سفر به لارک و کوشا احمدی که با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت زینب (س)، افزود: بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت این ولادت باسعادت(س)، علاوه بر تعهدها و کمک های پیشین بنیاد مستضعفان، در هرمزگان توزیع خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون۳۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی شامل کارت هدیه و بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شده است.

وی با اشاره به تهیه مسکن برای خانواده های روستایی تحت پوشش بهزیستی که دارای دو فرد معلول هستند، اظهار داشت: برای هرمزگان ۲۲۰ سهمیه درنظر گرفته شده که در این خصوص تا کنون ۱۷۰ خانواده شناسایی شده و اعتبار مربوط به آن نیز پیش بینی شده است.

 وی اضافه کرد: مشارکت ۵۰ درصدی در ساخت جاده کوشا احمدی، تأمین جهیزیه ۳۸۶ خانواده نیازمند، تکمیل دو مرکز جامع سلامت در میناب و جاسک از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در هرمزگان طی سال جاری بوده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ابراز داشت: هرمزگان همواره کانون توجه نظام بوده و وضعیت این استان همواره برای بنیاد مستضعفان حائز اهمیت است.

وی، میزان اعتبار مربوط به پروژه های جزیره لارک را 130 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیش از ۳۵ پروژه در این جزیره تعریف شده بود که تمامی آن ها به مرحله اجرا رسیده و تنها سالن انتظار اسکله این جزیره و پارک فانوس با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی از جمله پروژه هایی است که پیشرفت فیزیکی کمتری به نسبت سایر پروژه ها دارد.

 

کوشا احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد در ۱۷۵ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و جزیره لارک نیز از جزایر ۱۴ گانه این استان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها