فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

توزیع بسته معیشتی به ارزش100 میلیارد تومان در 9 مرحله رزمایش مواسات



فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 30 هزار بسته معیشتی در قالب نهمین دوره از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان تدارک دیده شده که مجموعا تا به امروز 335 هزار بسته به ارزش 100 میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش صبح ساحل، «سردار اباذر سالاری» در نهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی گفت: در این مرحله 30 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع می‌شود. وی افزود: در این 9 مرحله از کمک‌های مومنانه بیش از 335 هزار بسته معیشتی با ارزش 100 میلیارد تومان تهیه شده‌است که به همت مردم، نهادهای حمایتی و سپاه شکل گرفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که کارگاه‌های ویژه اشتغال آفرین نیز در ماه‌های اخیر با همت بسیج سازندگی و اصناف شکل گرفته که آن دسته از عزیزانی که بیکار شده‌اند، بتوانند در این بستر مشغول به کار شوند، خاطرنشان کرد: تولید البسه با قیمت مناسب و تعمیر وسایل سرمایشی در این دو کارگاه اخیر هدف گذاری شده است.

سردار سالاری عنوان داشت: این کارگاه‌ها با قیمت مناسب و بعضا به صورت رایگان ارائه خدمت خواهند کرد تا بتوانند در این شرایط کرونایی، باری از دوش مردم عزیز استان برداشته باشند.

گفتنی است؛ فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در 24 آذرماه، گفته‌است: ۲۵۰۰ گروه سلامت در ۵۳۴محله استان هرمزگان در طرح شهید سلیمانی فعالیت می کنند. به گفته‌ی سردار اباذری، تیم‌های تشکیل شده با مراجعه خانه به خانه و گفت‌وگو با مردم، مبتلایان را شناسایی می‌کنند و شرایط و نحوه قرنطینه را به مردم آموزش می‌دهند. وی با اشاره به اهداف طرح، گفته: مدیریت و کنترل اپیدمی، قطع زنجیره انتقال و پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر با راهبردهای تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال قانون از اهداف این طرح است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها