در جلسه نشست مشترک صنوف بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با حضور جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مطرح شد:

راه‌اندازی سامانه جامع برخط، راهی برای جلوگیری از قاچاق کالا و سوخت 



جلسه نشست مشترک صنوف بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با حضور «سردار حسینی»، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا و صالحیان، مدیر کل محترم دفتر آمار، ایمنی و ترافیک در اداره کل راهداری و حمل و نقل هرمزگان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، عابدینی در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین گفت: هرمزگان  بالغ‌بر ۱۴هزار کیلومتر راه‌های فرعی و اصلی دارد.همچنین صادرات و وارادت ۹۰درصد کالا در بندرشهید رجایی صورت می‌گیرد. وی افزود: سالانه ۲میلیون تن کالا به تمام نقاط کشور  به وسیله‌ی حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان صورت می‌گیرد.
 
«سردار حسینی»، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا:
ارتقای حمل‌ونقل کشور، مقدمه‌ای برای رونق اقتصادی است
سردار حسینی در این جلسه گفت: هرمزگان علی‌الخصوص بندرعباس به لحاظ حمل‌ونقلی یکی از استان‌های استراتژیک کشور است. در بندرعباس کامیون‌ها، دو سر بار هستند به عبارتی بار برای صادر و وارد و همچنین ارسال به نقاط کشورنقش به‌سزایی دارد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد:حمل‌ونقل‌ جاده‌ای یکی از شاهرگ‌های اقتصادی و پویایی کشور به شمار می‌رود. تمام دستگاه‌های موجود در حوزه‌ی حمل‌ونقل باید همواره به دو مولفه‌ی تعادل و توازن توجه به‌ خصوصی داشته باشند. منظور از تعادل و توازن را حق و تکلایف دانست. وی افزود: متاسفانه برخی از شرکت‌ها، وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند، برای مثال شرکت مسافربری باید شروع حرکت، رسیدن به مقصد و در تمام طول مسیر اتوبوس مسافربری را رصد کند و به آن نظارت داشته‌باشد.
سردار حسینی با بیان اینکه  همواره برای ارتقا ایمنی حمل‌ونقل مسافر و باری تلاش کنیم، اضافه کرد: حمل‌ونقل مسافری می‌توان خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به بار آورد. همواره نیازمند یک سامانه توزیع جامع  هستیم، زیرا اطلاعات  در حوزه‌ی حمل‌ونقل بین  بسیار  کم است. مسئولین مربوطه باید گزارش لحظه‌به‌لحظه‌ی کامیون‌های خود را داشته باشند تا  تخلفات و تصادف کاهش پیدا کند.
در پایان این نشست تجلیل و تکریم از مسئولین اداره حمل‌ونقل استان هرمزگان، پلیس‌راهور هرمزگان به عمل آمد.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها