تامین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال؛ هیچ کمبودی وجود ندارد



جلسه تامین ارز کالاهای اساسی و دارو ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، اسحاق جهانگیری در این جلسه بر لزوم مدیریت و پیگیری دقیق برای تامین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: تأمین کالاهای اساسی و دارو باید به شکل متداول ادامه خواهد داشت و این روند با جدیت دنبال شود تا مردم دغدغه ای برای تامین دارو و کالاهای اساسی نداشته باشند. وی همچنین از بانک مرکزی خواست تمرکز ویژه ای برای تامین ارز مورد نیاز دارو داشته باشد تا مردم دغدغه ای برای تامین داروهای مورد نیاز نداشته باشند.

جهانگیری با اشاره به ماه مبارک رمضان سال آینده،گفت: برنامه ریزی ها برای ایام پایانی سال و شب عید باید به گونه ای انجام شود که از هم اکنون نسبت به تامین گوشت و مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان اطمینان داشته باشیم.

معاون اول رییس جمهور گفت: در هفت سال گذشته با کمبود میوه برای ایام شب عید مواجه نبوده ایم و برای ایام پایانی سال جاری نیز برنامه ریزی دقیقی انجام شده تا دغدغه ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان غذا و دارو، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تامین ارز مورد نیاز دارو و کالاهای اساسی ارائه شد و تصمیمات لازم برای تامین کالاهای اساسی و دارو در سه ماه پایانی سال اتخاذ شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها