مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

کشاورزان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی اتخاذ کنند



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار داد: باتوجه به افت محسوس دما درهفته پیش روی کشاورزان وگلخانه داران استان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشان  اتخاذ کنند.

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن زاده روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: همچنین تنظیمات دمایی و رطوبتی در مرغداری‌های هرمزگان نیز در دستورکار قرار گیرد.
وی بیان داشت: خروجی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از روز شنبه ششم دیماه جاری بیانگر تاثیر سامانه پرفشار سرد درمناطق جنوبی کشور بویژه در استان هرمزگان است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهارداشت: طبق این سامانه کاهش محسوس دما بین سه تا هشت درجه سلسیوس، وزش باد شمال شرقی همراه با وقوع و خیزش گرد و خاک در هرمزگان از روز شنبه ششم دیماه تا روز سه شنبه نهم دیماه جاری خواهیم داشت.
حسن زاده ادامه داد: از فردا جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده نیز وزش باد شدید ومواج شدن دریا موجب اختلال در رفت وآمدهای دریایی خواهد شد.
وی  توصیه کرد: در این مدت باتوجه به نامساعد بودن شرایط دریایی احتیاط لازم پیرامون رفت وآمد شناورهای سبک، فعالیت‌های صید و صیادی و تفریح آبی صورت گیرد و تمهیدات لازم در بنادر استان نیز اعمال شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: تمامی مسوولان مربوطه و مردم استان، هشدارهای داده شده را جدی بگیرند و تمهیدات لازم را فراهم نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها