کاهش ۳۶درصدی موارد مثبت کرونا طی 8 ماه اخیر در هرمزگان



رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در یک هفته گذشته در موارد مثبت تست کرونا ۳۶درصد کاهش یافته است.
 
به گزارش صبح ساحل، دکتر فرشیدی افزود: در این مدت ۱۵۸ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شدند که در ۸ ماه اخیر کمترین تعداد بیماران جدید است.

وی گفت: در ۲۴ساعت گذشته یک نفر جان باخت و جمع فوتی‌های بیماران کرونا به ۹۶۱نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۹۷بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۳۷نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند و حال ۱۵نفر وخیم است.

دکتر فرشیدی افزود: در هفته گذشته ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان ۱۰درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان شهرستان بندرلنگه بستری نیست ودیگر شهرستان‌ها نیز حدود ۲تا۳ بیمار بستری کرونا دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ارزیابی‌های هفته گذشته تمام شهرستان‌های هرمزگان وضعیت زرد دارند که امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد.

فرشیدی با اشاره به جهش ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه استانی مرزی هستیم و تردد‌های زیادی با کشور‌های همسایه داریم باید شرایط را حفظ کنیم.

وی افزود: شهرستان‌های بندرعباس، قشم و کیش تعداد پرواز‌های زیادی به کشور‌های دیگردارد که باید تمام نکات بهداشتی و نظارتی در مبادی ورودی مد نظر گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آنفولانزای پرندگان نیز گفت: استان هرمزگان با توجه به آب و هوای خوب، مقصد بسیاری از پرندگان مهاجر است که باید مراقب باشیم در این زمینه غافلگیر نشویم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها