ماسک صورتی که شما را جوان می کند!



یک شرکت ژاپنی ماسکی ساخته است که موجب جوان سازی پوست صورت کاربر می شود.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، از دیرباز جوان ماندن یکی از آرزو‌های دیرینه بشر بوده است و جوانی افراد بیشتر در صورت آن‌ها نمود پیدا می‌کند. امروزه افراد زیادی هستند که برای جوان سازی پوست صورت خود هزینه‌هایی را صرف می‌کنند، از بکارگیری ماسک‌ طبیعی صورت گرفته تا جراحی‌ پلاستیک!

اما به تازگی یک شرکت ژاپنی مدعی شده که ماسک صورتی ساخته است که کاربردی مشابه دارد و دیگر نیاز نیست افراد صورت خود را به تیغ جراحان بسپارند. به عبارت دیگر این ماسک موجب جوان سازی صورت فرد استفاده کننده از آن می‌شود.

    

  

بنا به ادعای شرکت ژاپنی «یا_مان» ماسک سلیکونی MedLift با تحریک پوست از طریق ارسال سیگنال و ماساژ صورت موجب جوان سازی پوست افراد می‌شود. این ماسک که شبیه به نینجا است با دو کنترل الکترونیکی ارائه شده که برای کاربران امکان خاموش و روشن کردن ماساژور الکترونیکی و همچنین حالت‌ها و میزان شدت آن را فراهم می‌کند.

در تبلیغ این ماسک آمده که با افزایش سن، سفتی عضلات صورت کاهش می‌یابد، اما مدلیفت آن را خوب و سالم نگه داشته و علاوه بر کاستن هزینه یک جراحی، لیفت صورت موفقیت آمیز را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. کاربر نیاز دارد برای جوان سازی پوست خود روزانه به مدت ۱۰ دقیقه این ماسک را روی صورت خود قرار دهد.

گفتنی است؛ این شرکت ژاپنی این ماسک صورت را با قیمت ۲۵۰۰۰ ین (۲۴۰ دلار) روانه بازار کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها