نخستین جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایران؛

۳ رتبه برترکشوری به فرهنگیان هرمزگان رسید



معاون فرهنگی و پرورشی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: سه فرهنگی از جزیره کیش موفق به کسب رتبه برتر کشوری در نخستین جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایران شدند.

به گزارش صبح ساحل، «احمد مهرانی»، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش وپرورش هرمزگان روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: «ساره بیات» در رشته نقاشی خط رتبه نخست و «غزاله نورشاهی» در رشته نقاشی رتبه سوم  از فرهنگیان جزیره کیش جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی را به دست آوردند. وی اضافه کرد: همچنین دانش آموز «فاطمه محمدحسن بیگی» از آموزشگاه هدف کیش نیز در رشته عکاسی توانست رتبه برگزیده  جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایران از آن خود کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش هرمزگان افزود: جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایران با هدف فرهنگ سازی و حمایت از تولیدات ملی به میزبانی استان یزد برگزار شد. مهرانی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۷ هزار اثر در قالب ۱۲ رشته به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایران ارسال شده بود.

منتشر شده: 1
خانم
۹ دی ۱۳۹۹
خانم فاطمه محمدحسن بیگی امیدوارم هرجا هستین موفق باشید شما مایه افتخار ما هستید و رتبه برگزیده شما در جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایران رو تبریک میگم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها