جاماندگان یارانه معیشتی کرونا بخوانند



مرحله دوم برنامه حمایتی دولت که شامل بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیونی است، همچنان به حساب تعداد زیادی از افراد واریز نشده است. این درحالی است که وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه از عدم بروز خطا در شناسایی افراد مشمول خبر داده است. 
به گزارش صبح ساحل، به دنبال طرح برخی سوالات از سوی شهروندان در دیدار مسئولان یا از طریق رسانه ها در خصوص عدم دریافت بسته حمایت معیشتی کرونایی به رغم داشتن شرایط، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
در متن این اطلاعیه آمده است که در موضوع بسته معیشتی اعم از ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا یا طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی صرفا مسئول شناسایی مشمولان است و پرداخت برعهده این وزارتخانه نیست و از اهالی رسانه درخواست می شود نسبت به اطلاع رسانی وظایف تفکیک شده هر دستگاه در موضوع بسته حمایت معیشتی کرونایی به نحو مقتضی اقدام کنند تا فرایند پیگیری شهروندان از دستگاه های مربوطه تسهیل شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که بروز خطا در شناسایی افراد مشمول بسته حمایت معیشتی بسیار اندک است. با این حساب مشخص نیست دلیل عدم واریز بسته معیشتی یا وام یک میلیونی به حساب برخی از سرپرستان خانوار چیست.

لازم به ذکر است نخستین مرحله از کمک‌ها در تاریخ ۲۷ آذر ماه از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب برخی از خانواده‌های مشمول واریز شد. بنا بر گفته سخنگوی حمایت جبران معیشت کرونا احتمالاً در ۲۷ دی ماه مرحله دوم کمک‌ها به حساب ۳۴ میلیون نفر مشمول واریز خواهد شد.

گفتنی است تاکنون«صبح ساحل» بیش از 40 پیامک متفاوت از سوی شهروندان با مضمون عدم واریز بسته معیشتی و وام یک میلیونی مرحله دوم دریافت کرده است.

غیرقابل انتشار: 2منتشر شده: 5
ستار
۲۹ بهمن ۱۳۹۹
باسلام بنده شغلم کارگری هستش با کدملی ۲۹۳۸۸۷۵۳۵۵و نه بیمه ای دارم نه از جایی حقوق میگیرم,ولی متاسفانه یارانه کرونا یا همون ۱۰۰هزارتومنه به حسابم واریز نشده ,لطفا بگید به کجا مراجعه کنم,چکار کنم؟
غلامعباس صدیق افشار
۱۶ دی ۱۳۹۹
باسلام کدملی4284270133بنده موقع ثبت نام یارانه هاشغل نگبانی داشتم ولی الان چندین سال هست بیکارم وروماشین مردم کارمیکنم لذاضمن عرض خسته نباشیدوخداقوت ملتمسانه خواهشمندم بررسیه مجددنسبت به وام یک میلیون
مصطفی مصطفایی
۱۵ دی ۱۳۹۹
کارگر هستم مستاجرم دوتابچه دارم کارگرروزمزدم کدملی ۴۲۵۰۶۵۷۲۸۰نه مرحله دوم وام کرونا ونه یارانه ۱۰۰هزارتومانی تعلق نگرفت لطفاپیگیری کنید
شعیب میائی
۱۴ دی ۱۳۹۹
واسم کمک معیشتی کرونا واریز نشده همون 100هزار تومان لطفاً پیگیری کنید3640128133 کدملی بنده است
پوریا
۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام خسته نباشین لطفا پیگیری کنید که چرا وام یک میلیونی به حساب خیلی ها واریز نمیشه از جمله خود من
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها