فرمانده انتظامی هرمزگان:

کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰هزارلیترسوخت قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و۲۲۰میلیون ریال توسط مأموران انتظامی در این استان خبر داد.

به  گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت : در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر در یکی از محلات شهرستان سیریک اعزام و در بازرسی از محل ۶۰هزارلیتر و در ادامه عملیات مأموران شهرستان میناب با اشراف اطلاعاتی در محور سیریک به میناب از یک کامیون تانکر دار۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

به نوشته مهر ،  فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس در بازرسی از یک باب منزل موفق به کشف ۱۱هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

این مقام انتظامی ارزش سوخت های کشف شده را ۱۱ میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی، و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها