عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

کانون زنان هرمزگان از جایگاه بالایی در حوزه اقتصادی کشور برخوردار است



عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کانون زنان استان هرمزگان از اهمیت و جایگاه بالایی در حوزه اقتصادی کشور برخوردار است. 

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی صبح امروز(۱۶ دی‌ماه) در آیین افتتاحیه دفتر مستقل کانون زنان بازرگان استان هرمزگان اظهار کرد: کانون زنان بازرگان استان هرمزگان می تواند مسیر توسعه اقتصادی علی الخصوص توسعه اقتصادی با مشارکت بانوان در استان هرمزگان را بیش از پیش گسترش دهد.

به نوشته ایسنا، مرادی افزود: این کانون می تواند مسیر توسعه اقتصادی علی الخصوص توسعه اقتصادی با مشارکت بانوان در استان هرمزگان را بیش از پیش گسترش دهد و شاهد تحولات خوبی در حوزه فعالیت های اقتصادی بانوان باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس در خصوص حمایت و ایجاد انگیزه های اقتصادی در استان هزگان، تصریح کرد: اقدامات خوبی از سوی اتاق بازرگانی بندرعباس انجام شده است و با پیگیری در حوزه اقتصادی زنان استان هرمزگان شاهد هویت بخشی ویژه به اقتصاد زنان در این استان خواهیم بود.

مرادی با بیان اینکه تجربه حکایت از این دارد که انگیزه بالایی در زنان استان هرمزگان در بخش های مختلفی وجود دارد، خاطرنشان کرد:  از این جهت اهمیت این کار را بالا می دانم و امروز شاهد کارهای خوبی در حوزه اقتصادی زنان استان هستیم.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان شرایط ویژه ای را داریم، گاهی اوقات از موقعیت های این استان استفاده لازم را نکرده ایم وغفلت هایی صورت گرفته است که امروز باید از تمام ظرفیت های استان هرمزگان استفاده شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در استان هرمزگان شرایط های خوبی فراهم است اما نیاز به هماهنگی و کارهای مشارکتی دارد که روند خوبی را شاهد هستیم که نمونه آن را می توان به کانون زنان بازرگان استان هرمزگان اشاره کرد.

مرادی تصریح کرد: الان می توانیم ادعا کنیم که در اتاق ایران جایگاه داریم و استان هرمزگان شناخته شده است و این شناخت حاصل زحمات شبانه روزی تمام اعضای اتاق بازرگانی بندرعباس و دیگر زحمتکشان در این عرصه بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها