معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

تا سال آینده مشکلی در تولید و عرضه روغن در هرمزگان وجود ندارد



 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ، گفت: اولویت عرضه روغن در بازار استان، تامین سبد خانوارها است و مشکلی در زمینه تامین مواد اولیه این کالا در هرمزگان وجود ندارد.

به گزارش صبح ساحل، ایرج حیدری چهارشنبه شب در نشست ویدئو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار هرمزگان با حضور فرمانداران اظهار داشت: با توجه به ذخیره مناسب مواد اولیه روغن، تا سال آینده مشکلی در تولید و عرضه این محصول در بازار هرمزگان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: عرضه روغن با افزایش سهمیه شهرستان ها به صورت مستمر دنبال می شود تا از کمبود های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

حیدری با اشاره به اینکه روغن های تولیدی در هرمزگان از مرغوبیت و کیفیت خوبی برخوردار هستند، افزود: ماهانه ۲۵۰۰ تن روغن در هرمزگان تولید و در حال عرضه به بازار استان است.

وی بیان داشت: کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان که تنها کارخانه تولید کننده روغن نباتی در استان است، در سه نوبت فعال بوده و در حال تولید روغن می‌باشد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این نشست بر بهره گیری از ظرفیت بسیج اصناف برای مدیریت بازار  استان تاکید کرد.

وی ابراز داشت: کنترل و نظارت بر بازار اقلام ضروری توسط دستگاه های اجرایی ذیربط تشدید گردد تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

حیدری تصریح کرد: کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده با حذف واسطه نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد و در این زمینه دستگاه های اجرایی متولی مسوولیت مهمی دارند.

منتشر شده: 1
جواد
۱۹ دی ۱۳۹۹
دیروزبیش از۱۵فروشگاه برای روغن گشتم نبودولی ازبازارازادگرفتم چرااینقدردروغ به مردم تحویل می دهی
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها