فرماندار جاسک در کلاس دانش افزایی داوران بیان کرد 

داوران هرمزگانی توانایی بسیار بالای برای قضاوت دارند 



فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان جاسک در کلاس توجيهی داوران فوتبال شرق استان گفت: توانمندی و استعداد داوران داخلی خيلی بيشتر از داوران خارجی است و داوران ايرانی نشان داده اند که می توانند مهمترین بازی ها را قضاوت کنند. 
وی افزود:  دانش داوری ، داوران ايرانی با استاندارهای  فيفا همخوانی دارد و مسوولان کمیته داوران فیفا اعتماد خوبی به داوران ايرانی دارد که نمونه آن حضور علیرضا فعانی در جام جهانی بود.
  
   
محمد رادمهر بیان داشت : برگزاری کلاس های  آموزشی باعث شناسايی نقاط ضعف و قوت داوران می شود و بنده اعتقاد دارم که داوران هرمزگانی  توانايی سوت زدن در عرصه ملی و بين الملی را دارند و امید دارم که این اتفاق هر چه زودتر بیفتد. 
فرماندار جاسک گفت: داوران دارای شان بالایی هستند که بايد جايگاه و اهميت خود را در خارج از ميدان قضاوت حفظ نمايند . داوران  به عنوان الگو جامعه ورزشی هستند و خیلی از نوجوانان و جوانان  روحيه و اخلاق ورزشی آن ها را الگو ورزشی خود قرار می دهند. 
محمد راد مهر فرماندار جاسک گفت: داوری فوتبال به‌ عنوان ورزش انفرادی یکی از ارگان های  ورزش فوتبال محسوب می‌شود و داوران شرق استان در زمینهٔ فوتبال در استان پیشگام هستند که توانسته همگام با این ورزش داوران خوبی را در این زمینه تربیت کند.
وی افزود: برگزاری همایش های داوری فوتبال و رشته‌های ورزشی دیگر از سوی اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال قابل‌تحسین است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف شناسایی و برای آینده شهر و استان و کشور تربیت شوند.
رادمهر خاطرنشان کرد: داور، فردی است که در زمین بازی فوتبال، عدالت را برقرار می کند،  او مجری قانون است و تمام تلاش خود را بر صحیح انجام دادن این امر به کار می گمارد.
فرماندار جاسک در ادامه گفت: با توجه به اينكه جاسک كانون توسعه كشور است و نقش آن در منطقه و فرا منطقه ای كليدی می باشد لذا ورزش یکی از ارکان مهم در این راستا می باشد که بایستی بیش از پیش به این مهم توجه نمود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جاسک محور توسعه كشور است لذا متوازن با قابلیت ها و پتانسیل های جاسک باید ورزش این شهرستان نیز رشد بیشتری بکند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک 
عبدالمجید مرادی رئیس ورزش و جوانان جاسک در کلاس توجیهی داوران شرق استان گفت:   تشکر می کنم از  رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان و محمود رئیسی مسول کمیته داوران استان که درجهت  توجه به داوران فوتبال شهرستان ها عنایت دارند. وی گفت:  کمیته داوران هیات فوتبال استان از زمانی که تصدی آن به  محمود رئیسی سپرده شده است واقعا متحول شده و  برنامه های خوبی را انجام داده است نمونه آن برگزاری کلاس داوری در تمام شهرستان های استان می باشد و طی یک هفته در سه منطقه از هرمزگان کلاس توجیهی برای داوران برگزار کرده تا داوران با آمادگی کاملتری مسابقات را قضاوت نمایند. 
مرادی گفت. عدالت گرایی توجه به نسل جوان و اعتماد به داوران شهرستان ها از ویژگی های مثبت مسول کمیته داوران استان می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد. 
     
   
  رئیس اداره ورزش و جوانان بیان داشت: داوران شهرستان جاسک با حمایت کمیته داوران استان و شهرستان در لیگ های استانی و کشوری قضاوت می کنند و این نشانگر رشد داوری فوتبال شهرستان جاسک می باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت:  توجه وحمایت از داوران فوتبال شهرستان از برنامه ها و وظایف اداره ورزش و جوانان جاسک می باشد و جا دارد از حمایت های خوب  رادمهر فرماندار جاسک ،  امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و رنجبربان رئیس هیات فوتبال استان تشکر کرد.
مرادی اظهار داشت: از زمانی که استان صاحب یک مدرس جوان و کار بلد شده است تمامی کلاس های آموزشی به موقع برگزار شده است و دانش ایشان بسیار بالاست و مثل گذشته نیاز به آوردن مدرسان غیر بومی نداریم و بنده به عنوان رئیس اداره ورزش و وجوانان افتخار می کنم که همچنین مدرسی داریم. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: تلاش های هیات فوتبال جاسک و مسول کمیته داوران آن واقعا ستودنی است و مو فقیت های داوران شهرستان را مدیون این عزیزان هستم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها