عقبگرد نرخ ارز ادامه دارد؛ قیمت در صرافی بانک‌ها در کانال ۲۲ هزار تومانی



صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست و هشتم دی‌ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰۰ تومانی دارد.

به گزارش صبح ساحل، نرخ خرید در برخی صرافی‌ها نیز ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان است.  قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ خرید آن ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است.

۵ صرافی‌های بانکی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

پیش از وعده رئیس جمهور درباره دلار ۱۵ هزار تومانی شاخص بازار سهام یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد بود که پس از آن، طی دو روز کاری چهارشنبه و شنبه اخیر این شاخص با افتی نزدیک به شش درصد به یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحد رسید. با این حال برخی کارشناسان معتقد هستند کاهش قیمت دلار اگر همزمان با کاهش تحریم‌ها باشد می‌توانید سیگنال امیدبخشی برای بورس نیز به همراه داشته باشد و شدت تاثیرپذیری آن از دلار ۱۵ هزار تومانی به نسبت دیگر بازارها کمتر باشد.

«ایمان رئیسی»، کارشناس بازار سرمایه در این مورد به تجارت‌نیوز گفته است: این روزها مهم‌ترین سوال فعالان بازار این است که بازار از کجا و تا چه عددی رشد خواهد کرد؟ با توجه به وضعیت گزارش‌های ۹ ماهه‌ای که به زودی منتشر می‌شود و چراغ سبزی که «کچاد» روشن کرد انتظار داریم بازار در روزهای پایانی دی ماه آخرین روندهای منفی‌ را پشت سربگذارد و از اوایل بهمن تا اسفند ماه بازدهی ۲۵ درصدی را نصیب سهامداران کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها