هفته دوم لیگ برتر فوتبال فوتبال هرمزگان 

استقلال خونسرخ در  رودان یک امتیاز گرفت 



هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام یک بازی امروز دوشنبه  بیست ونهم دی ماه آغاز شد.
در  تنها بازی هفته دوم تیم  اتحاد رودان در خانه به مصاف استقلال خونسرخ رفت. در نیمه نخست این  استقلال خونسرخ بود که با تک گلی که محمد اسفندیاری به ثمر رساند با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم تیم میزبان توسط مهدی سالاری به گل مساوی دست یافت و این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.  احمد مرشدی،  مهدی ایسینی زاده،  هارون چوپانزاده و مصطفی سالاری داوران این بازی بودند.
سایر بازی ها فردا  سی ام دی ماه برگزار خواهد شد که طی آن  متحد معزآباد میزبان اروند سورو می باشد. 
جبل شهرو در خانه با وحدت گورزانگ بازی می کند. جنوب انرژی بر پارسیان از تیم سیبه کوخرد میزبانی می کند. ستارگان بستانو با طوفان کوخرد دیدار می کند و اتحاد دژگان با  سبزپوشان پاس بازی خواهد کرد. 
مسابقات این فصل از لیگ برتر استان هرمزگان با حضور ۱۲ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد.  در گروه اول این رقابت ها تیم های استقلال خونسرخ، متحد معزآباد، وحدت گورزانگ، اتحاد رودان، اروند سورو و جبل بر شهرو و در گروه دوم تیم های سیبه کوخرد، ستارگان بستانو، سبزپوشان بندرلنگه، جنوب انرژی بر پارسیان، طوفان کوخرد و اتحاد دژگان با هم به رقابت خواهند پرداخت. 
در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم هرنگ جوان بستک با  کسب ۴۸ امتیاز، هم امتیاز با استقلال خونسرخ و بر حسب تفاضل گل بهتر، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد. تیم‌های ملوان بندرعباس و شاهین بندرلنگه با قرار گرفتن درجایگاه یازدهم و دوازدهم جدول به لیگ دسته یک سقوط کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها