طی احکام جداگانه 

اعضای کمیته و دپارتمان داوری هرمزگان معرفی شدند 



اعضای کمیته و دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان احکام خود را از دستان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گرفتند.
به گزارش صبح ساحل، نخستین جلسه اعضای جدید کمیته و دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال، محمود رئیسی رئیس کمیته داوران و عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری استان در محل کمیته داوران هرمزگان برگزار شد. در این جلسه پیرامون برنامه های کمیته و دپارتمان داوری در دو ماه باقی مانده از سال ۹۹ بحث و تبادل نظر شد.
محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان گفت: در چهارسال گذشته که بنده مسوولیت این کمیته را بر عهده داشتم با کمک عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به عنوان بهترین کمیته در هیات فوتبال استان معرفی شدیم. وی بیان داشت: هر وقت کارهای مهم به صورت گروهی و با مشورت انجام شده است شاهد موفقیت آن کارها بوده ایم از این رو تصمیم گرفته ایم که یک کمیته داورانی داشته باشیم که اعضای آن نقش اساسی در آن داشته باشند به همین خاطر پنج نفر عضو کمیته داوران ، دو نفر به عنوان عضو دپارتمان داوری و یک نفر هم به عنوان مشاور کمیته داوران به جمع ما اضافه شده اند و امیدوارم با هم فکری و کارهای که انجام خواهد گرفت شاهد موفقیت بیشتر داوران استان در سطح کشور باشیم.
رئیس کمیته داوران استان هرمزگان گفت: از دغدغه های این کمیته یک محل مناسب است که رئیس هیات قول داده اند این دغدغه به زودی برطرف شود. رئيس بیان داشت: به زودی جهت کار داوران و ابلاغ های که از نگاه ما ابلاغ های خوبی برای داوران استان نیست و حق داوران ما بیشتر از این ابلاغ های است که می فرستند عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان به تهران خواهد رفت تا با مسوولان کمیته داوران رایزنی های لازم را انجام دهد.‌ 
عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری استان هم گفت: تا پایان سال تنها دوماه فرصت داریم و برای این دوماه برنامه های خوبی داریم. وی گفت: برگزاری کلاس ارتقا دو به یک، برگزاری کلاس ارتقا سه به دو ، برگزاری کلاس توجیهی برای داوران فوتسال آقایان و بانوان با حضور مجرب ترین مدرس فوتسال کشور، برگزاری کلاس نظارت برای ناظر ین داوری در سطح استان، برگزاری یک دوره کلاس آمادگی جسمانی در سطح استان،  تشکیل آکادمی برای داوران زیر ۳۰ سال و هماهنگی جهت داوران جا مانده از کلاس های پیش فصل استان از جمله برنامه های دوماه تا پایان سال است که به زودی اجرایی خواهند شد. 
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هم در این جلسه از کمیته و دپارتمان داوری خواست تا نسبت به چهار سال گذشته موفق تر باشند و در این راه هیات در کنار آن ها خواهد بود. وی بیان داشت: موفقیت در کار گروهی بیشتر خواهد بود و این کار کمیته و دپارتمان که از جابجایی استان اعضای به عضویت خود در آورده اند بسیار ارزشمند است. 
در این جلسه علیرضا صفا،  عباس صادقی، افشین احمدی،  محمد احمد نژاد، مریم یوسفی به عنوان عضو کمیته داوران و هاجر سلطانی و مهرداد هاشمی پور به عضویت دپارتمان داوری در آمدند و حسن رئیسی هم به عنوان مشاور کمیته داوران معرفی و احکام خود را از دستان قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال گرفتند.
   
منتشر شده: 1
علی اصغر هاشمی پور
۳۰ دی ۱۳۹۹
عالی
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها