مشاور کمیته داوران فوتبال خبر داد 

هفته ای پر کار برای داوران هرمزگانی در مسابقات کشور



 سیزده داور هرمزگانی در این هفته مسابقات مختلف کشور را قضاوت می کنند.
حسن رئیسی مشاور کمیته داوران گفت: خوشبختانه عملکرد داوران هرمزگانی برای کشور رضایت بخش است و در این هفته سیزده داور هرمزگانی مسابقات مختلف کشور را قضاوت کرده اند.
وی بیان داشت : داوران هرمزگانی در هفته ای که در آن قرار داریم مسابقات لیگ یک، لیگ سه ، لیگ برتر امیدها و جوانان کشور را قضاوت کرده اند که این نشان از اعتماد کمیته داوران فدراسیون فوتبال به داوران هرمزگانی است‌.
رئیسی گفت: نسل داوران هرمزگانی یک نسل کاملا جوانی است و در قضاوت این هفته داورانی به مسابقات کشوری رفته اند که تعداد از آن ها برای نخستین بار است که  می خواهند در کشور قضاوت کنند.
    
  
وی اظهار داشت: هرچند که هنوز به جایگاهی که در کشور می خواهیم نرسیده ایم اما یقین دارم که این اتفاق به زودی خواهد افتاد و داوران هرمزگانی بهترین و مهم ترین مسابقات کشوری را قضاوت خواهند کرد.
مشاور رئیس کمیته داوران استان هرمزگان گفت: منتظر هستیم تا احمد مرشدی به عنوان داور وسط یک دیدار از لیگ برتر را داوری کند چون تنها مسابقاتی است که یک هرمزگانی آن را به عنوان داور وسط قضاوت نکرده است. 
حسن رئیسی بیان داشت: نجف پناهی در رقابت های لیگ برتر پرچم زده است و امیدواریم که به زودی احمد مرشدی هم سوت این دیدارها را به صدا در بیاورد.
وی گفت: خوشبختانه هرمزگان در بحث ناظرین داوری در کشور هم موفق عمل کرده است و پس از این که عبدالمجید معماری در کلاس ناظران داوری که به صورت وبینار برگزار شد و نمره قبولی گرفت ایشان در این هفته ناظر داوری یک بازی در کرمان است.
مشاور کمیته داوران استان هرمزگان گفت: عبدالمجید معماری علاوه بر این که در بحث نظارت فعالیت دارد به عنوان جوان ترین مدرس داوری فدراسیون فوتبال هم می باشد و تاکنون کلاس های درجه سه و سه به دو را تدریس کرده است.
حسن رئیسی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که داوران هرمزگانی قدر جایگاه خود را بدانند و با تلاش بیشتر به جایگاه های بالاتری دست یابند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها