لیگ برتر فوتبال هرمزگان

پنج پیروزی و یک مساوی در هفته دوم به دست آمد



هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام شش بازی به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم های جبل بر شهرو،  ستارگان بستانو،  اتحاد دژگان، متحد معزآباد و جنوب انرژی بر پارسیان حریفان خود را شکست دادند و بازی دوتیم اتحاد رودان و استقلال خونسرخ  با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید. در نخستین بازی هفته دوم لیگ برتر اتحاد رودان در خانه به مصاف استقلال خونسرخ رفت. در نیمه نخست این  تیم استقلال خونسرخ بود که با تک گلی که محمد اسفندیاری به ثمر رساند با پیروزی به رختکن رفت.
در نیمه دوم تیم میزبان توسط مهدی سالاری به گل مساوی دست یافت و این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. 
متحد معزآباد در خانه  میزبان اروند سورو بود.‌ نیمه نخست این بازی گلی نداشت و دو تیم بدون گل  به رختکن رفتند. در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول سه بار دروازه دو تیم باز شد. جواد جغینی پور و سجاد نجفی برای تیم متحد معزآباد و اسماعیل پور حسن برای اروند گل زدند. این بازی در پایان با نتیجه دو بریک به سود متحد معزآباد رودان به پایان رسید.  جبل شهرو در ورزشگاه اختصاصی خودش با وحدت گورزانگ بازی کرد. این  بازی در نیمه اول دو گل داشت و سهم هر تیم یک گل بود. برای جبل بر شهرو حمید محمودی و برای وحدت گورزانگ میثم بیلکار گلزنی کردند.
نیمه دوم این بازی هم شاهد یک گل بودیم و ابراهیم قویدل برای بار دوم دروازه تیم وحدت گورزانگ را باز کرد تا جبل شهرو با نتیجه دو بریک پیروز این دیدار باشد.
بازی دو تیم جنوب انرژی بر پارسیان و سیبه کوخرد در نیمه نخست  گلی نداشت. در نیمه دوم تیم جنوب انرژی بر پارسیان با دو گلی که محمد رخ و احسان چمن آرا به ثمر رساندند دو بر صفر پیروز این دیدار شدند.
ستارگان بستانو با طوفان کوخرد دیدار کرد و این تیم را با دو گل شکست داد.‌ مهدی آقایی و سیاوش پوررنگ گل های ستارگان بستانو را به ثمر رساندند. اتحاد دژگان با تک گلی که محمد آذرخش به ثمر رساند نیمه اول را با برتری مقابل  سبزپوشان پاس بندرلنگه به رختکن رفت. نیمه دوم این دیدار هم دو گل داشت و حسین جامه دار برای اتحاد دژگان و علی بهروز برای پاس بندرلنگه گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اتحاد دژگان به پایان برسد.  مسابقات این فصل از لیگ برتر استان هرمزگان با حضور ۱۲ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد.  در گروه اول این رقابت ها تیم های استقلال خونسرخ، متحد معزآباد، وحدت گورزانگ، اتحاد رودان، اروند سورو و جبل بر شهرو و در گروه دوم تیم های سیبه کوخرد، ستارگان بستانو، سبزپوشان بندرلنگه، جنوب انرژی بر پارسیان، طوفان کوخرد و اتحاد دژگان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم هرنگ جوان بستک با  کسب ۴۸ امتیاز، هم امتیاز با استقلال خونسرخ و بر حسب تفاضل گل بهتر، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد. تیم‌های ملوان بندرعباس و شاهین بندرلنگه با قرار گرفتن درجایگاه یازدهم و دوازدهم جدول به لیگ دسته یک سقوط کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها