تعدیل روشنایی چراغ‌های معابر برای جلوگیری از خاموشی ناخواسته



مدیرعامل شرکت توزیع برق در گفت: باتوجه به افزایش مصرف گاز در فصل زمستان و محدودیت تامین سوخت نیروگاهها و کاهش تولید برق سراسری در  کشور، و به منظور توزیع برق مطمئن به سایر مشترکین و جلوگیری از بروز خاموشی ناخواسته ، روشنایی چراغهای معابر در بلوارهای اصلی شهرهای استان بصورت یک درمیان تعدیل شدند.
به گزارش صبح ساحل، مهندس هاجر عبدی در جلسه شورای شهر بندرعباس به توسعه روشنایی معابر در شهرک پیامبر اعظم و بافتهای فرسوده اشاره کرد و افزود: سال گذشته بلوار هرمز و ادامه بلوار شهیدرجایی که به شهرک پیامبر اعظم ختم می شد،روشن شد.
مهندس عبدی اظهار داشت: این شرکت برای افزایش قابلیت اطمینان و جلوگیری از سرقت شبکه های برق، پروژه تبدیل سیم به کابل را آغاز کرده است.ضمن اینکه برای پایداری شبکه و زیبا سازی آن شبکه های برق در برخی مناطق بصورت زمینی اجرا می شود. 
وی اضافه کرد:درحال حاضر تمام خدمات قابل ارائه به متقاضیان و مشترکان برق بصورت غیرحضوری و از طریق میزخدمت الکترونیک و اپلیکیشن برق من قابل دریافت است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه با اشاره به سرقت شبکه های برق گفت: در حال حاضر سرقت از تابلو های برق به یک فاجعه تبدیل شده که در دوماه اخیر ۴۰۰ تابلو برق مورد سرقت قرار گرفته است که این مهم به بیش از حد ممکن خود رسیده است.
مهندس  عبدی اضافه کرد: در حال حاضر دو اکیپ مجهز برای پیشگیری از این فاجعه در حال گشت زنی هستند.
در ادامه این نشست مقرر گردید کارگروه های تخصصی میان شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری بندرعباس برای ارائه مطلوب تر خدمات به شهروندان بصورت ماهیانه برگزار گردد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها