نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

14 استان کشور هرروز فقیرتر می‌شوند



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای حرف خود بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند. 10 استان کشور روز به‌روز پیشرفت می‌کنند و 14 استان هر روز فقیرتر می‌شوند و در بودجه‌ریزی هم همین‌طور است.

به نقل از ایسنا، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با اشاره به اینکه در کشور ما مالیات به معنای واقعی دریافت نمی‌شود عنوان کرد: 100 تا 150 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم و دولت باید به دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.

وی با بیان اینکه سامان دادن و بهبود بخشیدن به کار مردم وظیفه ماست، تأکید کرد: اگر کار ما غیر از این باشد با روحیه انقلابی و آموزه‌های دینی ما فاصله دارد.

وی با طرح این سؤال که چرا مردم به جای ضابطه‌ها به دنبال رابطه در کارهای خود هستند اظهار داشت: در عملکردمان و در آباد کردن شهرها عدالت اجتماعی رعایت نشده و استعداد طبیعی را در جامعه دنبال نکردیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل است که 10 استان کشور روز به‌روز پیشرفت می‌کنند و 14 استان هر روز فقیرتر می‌شوند و در بودجه‌ریزی هم همین‌طور است.

نیکزاد با اشاره به اینکه در کشور ما مسائلی چون فولاد، قیر، سیمان و بورس روال عادی ندارد، تصریح کرد: مسئولان حرفی بزنند که بتوانند به آن عمل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها