مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان:

وضعیت جوی و دریایی استان در چند روز پیش رو نامساعد و متلاطم است



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی از شرایط جوی استان در روزهای آینده گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته وضعیت جوی و دریایی استان در چند روز پیش رو نامساعد و متلاطم خواهد بود.

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن زاده روز جمعه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: پیش بینی های هواشناسی حاکی از افزایش سرعت باد در مناطق ساحلی و دریایی استان در روزهای آینده است که موجب متلاطم شدن دریا می شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های مربوطه باید تمهیدات لازم را در بنادر هرمزگان اعمال و مردم و صیادان نیز از هرگونه تردد دریایی خودداری کنند.

حسن زاده بیان داشت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی، احتمال آسیب دیدگی تورهای صیادی و تأسیسات بندری وجود دارد و هشدارها باید جدی گرفته شود.

وی ابراز داشت: طبق نقشه های هواشناسی، در روزهای آینده شاهد وزش باد شدید به همراه گرد و خاک در سطح استان خواهیم بود که این موضوع می تواند کیفیت هوای استان را کاهش داده و از همین رو مردم باید از ترددهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

 

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان یادآور شد: براساس نقشه های هواشناسی ، دمای هوای استان در روزهای آینده (جمعه تا سه شنبه ) بین پنج تا 10 درجه کاهش خواهد یافت و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.

حسن زاده به کشاورزان، باغداران و مرغداران توصیه کرد با توجه به افت محسوس دما، تمهیدات لازم برای محافظت از محصولات کشاورزی و تنظیمات دمایی و رطوبتی درگلخانه‌ها و مرغداری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها