هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

سیبه کوخرد برنده دربی بستک شد



بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان امروز جمعه سوم بهمن از ساعت ۱۴ در ورزشگاه های خونسرخ،  شهرو، شهید امینی میناب،  سیبه ، دژگان و بندرلنگه برگزار شد. در این هفته  استقلال خونسرخ  در خانه از تیم اروند پذیرایی  کرد.

 

به گزارش صبح ساحل،  در این هفته  استقلال خونسرخ  در خانه از تیم اروند پذیرایی  کرد. در نیمه نخست این بازی استقلال خونسرخ با دو گل سعید محمودی نیا و محمد حسینی دو بریک پیروز به رختکن رفت. تک گل اروند را در این نیمه فرزین دریازاده به ثمر رساند. این بازی در پایان با همان نتیجه نیمه نخست به پایان رسید و استقلال خونسرخ پیروز این دیدار شد. حسن سلامتی، عزیزالله محمدی،  فرزاد شیرمردی و جمال کمالی داوران این بازی بودند.
جبل بر شهرو در زمین اختصاصی خودش به دیدار اتحاد رودان  رفت. در نیمه نخست جبل بر با تک گلی که عبدالرئوف جمالی به ثمر رساند با دست پر به رختکن رفت. برتری یک برصفر جبل بر در نیمه دوم هم پا برجا ماند تا این تیم برنده این بازی باشد.  از سوی کمیته داوران،  عارف محمدی ، عبدالقادر ایمانی ، خالد پیرا و مجتبی سردابه به عنوان داوران این بازی انتخاب شده بودند. 
وحدت گورزانگ در ورزشگاه شهید امینی از تیم متحد معزآباد پذیرایی کرد. نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسید.‌ در نیمه دوم علی رامشگر یک گل برای متحد معزآباد به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم رودانی به پایان برسد. مهدی نبی زاده، عبدالله رحمانشناس، محمد محمدی و هادی فخری کار قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.  سیبه کوخرد در دربی شهرستان بستک در نیمه نخست با گل محمودپر نور تیم همشهری خود  طوفان کوخرد را شکست داد و با همان یک گل نیمه نخست پیروز این دربی شد. احمد مرشدی به عنوان داور وسط،  مهدی ایسینی زاده کمک داور اول، هارون چوپان زاده کمک داور دوم و مسعود کشاورز داور چهارم این دیدار بودند.
اتحاد دژگان در خانه با جنوب انرژی بر پارسیان بازی می کرد. این تیم در نمیه نخست با دو گلی که فاروق حمیرانی و محمد رخ برای پارسیان به ثمر رساندند با شکست به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم محمد رخ گل دوم و سوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار سه بر صفر به سود پارسیان به پایان برسد. امید نوایی ، محمد رنجبر، فرزاد مرادی و  عبدالرحیم چاهنورد داوران این بازی بودند.
سبزپوشان پاس بندرلنگه که از تیم ستارگان بستانو میزبانی می کرد در نیمه نخست بدون گل به کار خودشان پایان دادند. در نیمه دوم این بازی هم شاهد گلی نبودیم و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.  احمد رنجبرزاده قاضی میدان،  کمک داور اول علی عماری، کمک داور دوم جعفر ذاکری و داور چهارم امیرمحمدقربانژاد بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها