کشف 13 دستگاه استخراج رمزارز به ارزش 3 میلیارد ریال در بندر عباس



رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف 13 دستگاه رمزارز به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد.

  

به نوشته ایلنا، سرهنگ رضا سبزواری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی از وجود چندین دستگاه ارز دیجیتال در یکی از محلات بندر عباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

 
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل چندین اکیپ به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک باب منزل13دستگاه ارز دیجیتال در حال فعالیت را کشف کردند.
 
این مسئول انتظامی ارزش محموله کشف شده را 3 میلیارد ریال عنوان وتصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر وبه همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
به گزارش صبح ساحل، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان 23 آذرماه از شناسایی و قطع انشعاب 11 مرکز غیرمجاز تولید ارز دیجیتال خبر داد. «هاجر عبدی»، با اشاره به شناسایی و قطع انشعاب 11 مرکز غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در هرمزگان گفت: «با اجرای مانور مدیریت مصرف انرژی برق که همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، 10 مرکز غیرمجاز در شهرستان پارسیان و یک مرکز نیز در میناب شناسایی و پلمب شد». به گفته او، با جمع‌آوری و قطع برق این مراکز 170 کیلووات ساعت بار شبکه کاهش یافته‌است. این یعنی با وجود اینکه بار شبکه توزیع برق متوسط روزانه هرمزگان در فصل زمستان 790 مگاوات است، روزانه هریک از مراکز تولید ارز دیجیتال به‌طور متوسط تنها 4 مگاوات برق مصرف میکند. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها