یک هفته پس از خبر بسته شدن ساحل:

مشاهده چادرهای مسافرتی و پلاک‌های غیر بومی در سطح شهر بندرعباس


نویسنده: سامیه طهورنیان

چادرهای مسافران و پلاک‌های غیر بومی در بوستان‌ها و ساحل شهر بندرعباس آن هم چند روز پس از خبر ممنوعیت ورود مسافر و نصب چادر مسافرتی دیده می شوند.
به گزارش صبح ساحل، شکل‌گیری دورهمی‌های مختلف خانوادگی و حضور در ساحل و جمع‌های مختلف یکی از عوامل شیوع بیماری کرونا در شهری چون بندرعباس است. به منظور مهار موج چهارم ابتلا به کرونا و ازدحام مسافر در شهرهای ساحلی، مقامات این شهرها وعده کنترل‌ سخت‌گیرانه‌تر را داده‌اند. 
در پی ورود گسترده مسافر به شهرهای قشم و بندرعباس در ایام تعطیلات، فرماندار شهرستان بندرعباس از بسته شدن ساحل بندرعباس خبر داد. 
عزیزالله کناری گفته بود: برای جلوگیری از ورود مسافر به شهرستان بندرعباس و کنترل وضعیت کرونایی با مصوبه ستاد کرونای شهرستان، سواحل کاملا بسته شده است و در پی آن هیچگونه خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد. او همچنین از خاموشی چراغ ها و ساماندهی تیم هایی از حوزه تخلفات شهرداری برای جلوگیری از اسکان مسافر خبر داد.  اما چند روز پس از این اطلاعیه، چادرهای مسافرتی و پلاک های غیر بومی که شب ها را در پارک های ساحلی میگذارنند به چشم می خورد. این در حالی است که مقامات بندرعباس از برخورد جدی با نصب هر گونه چادر در سطح شهر بندرعباس خبر داده اند .
گفتنی است که علی‌رغم توصیه‌های هر روزه ستاد مدیریت کرونای کشور برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تنها در یکی از تورهای قشم 460 گردشگر بدون ماسک در تنگه چاهکو قشم حاضر شدند.
در هفته گذشته، منابع رسمی از سه برابر شدن  تست مثبت کرونا در قشم خبر می دهند. سفر چند روزه گردشگران به قشم، درصد موارد کرونایی مثبت این منطقه را بالا برده است. به نظر می رسد که ورود مسافر به شهرهای قشم و استفاده از ساحل و پارک های آن همچنان ادامه دارد و بسیاری از کارشناسان در مورد موج چهارم کرونا در استان هرمزگان هشدار داده اند.
  ورق بزنید
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها